250, 450 of 500 ik twijfel

Ook [URL="
[/URL] is niet al te positief voor de Turnigy. Ik ben niet bang dat de zender bij de eerste 5 vluchten al onzacht met de grond in aanraking komt dus dat mag gerust wel een iets duurder model zijn zoals de Dx6i, veel toeters en bellen heb ik niet nodig, telemetrie, extra kanalen enzovoort mogen van mij achterwege blijven, ik wil gewoon vliegen!

Ik heb ook al naar futaba zitten kijken, maar deze zijn allemaal een prijsklasse hoger.

(20min later) Zojuist de Hitec optic 6 ontdekt. is dit een goede zender? veel mensen vinden de DX6i geweldig, maar is die echt veel beter als de hitec optic 6, en hoe zit het met hun ontvangers?

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb eergisteren de 450GT PRO besteld bij HK, dus binnen ongeveer 14 dagen zou ie hier moeten zijn.
ik heb ook al Phoenix sim gekocht, die zou morgen of overmorgen moeten aankomen. Ik heb voorlopig alleen maar een Esky USB zender. Kan deze gebruikt worden met de dongle van phoenix?

zoals HugoW aanraadde heb ik ook al zitten kijken naar de turnigy zender, maar deze lijkt mij heel veel slechte commentaar te hebben?? HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Receiver (Mode 2) (v2 Firmware). Ik was aan't denken om een DX6i te kopen in 2ehands, ik ben niet echt van plan om een hele reeks zenders te kopen, met de DX6i hoop ik toch een dikke 10 jaar te vliegen.
Ook de kwestie van Gehavo had op voorhand al veel aandacht gehad, maar de HK is nu eenmaal nog steeds de helft goedkoper en zal alleen maar dienen om in het begin de ergste klappen op de vangen. Ik wil echt niet een Trex de grond in vliegen, het zou me veel nerveuzer maken moest ik met een Align beginnen. Ik ben ook niet van plan om de HK te "upgraden" met Align onderdelen. Als er iets stuk is bestel ik het wel van HK, ik ben een geduldig man. Ondertussen heb ik dan kans om te simmen zodat als de fout aan mij lag dit niet meer zal gebeuren.

Trouwens ik vindt de MSH protos echt een prachtmachine, waarschijnlijk zal ik me deze aanschaffen als ik de 450 gewend ben en tegen dan heb ik hopelijk meer dan genoeg geld gespaard ;).

PS: wat vind ik het spijtig dat ik nu zaterdag en zondag niet thuis ben, ik zou zo graag gaan kijken naar "3D Belgium" en "Heliday" nu zaterdag en zondag in Zwartberg. Echt een domper op mijn weekend.

Belgisch kampioenschap 3D helivliegen is toch pas op 22/5/2011 dacht ik.
En wel in Tongeren(Henis)Of is er ook 3D in Zwartberg?

Gr Raymond

Hallo Raymond

Wat voor zender raad jij me aan? :p

en nu zaterdag is het 3D Belgium in zwartberg, het staat toch zo op hun website.
Nieuws

Groetjes.

Back