25cm cc frame

1370274438_6_ALB4.jpeg

tekening hier boven klopt niet helemaal maar voor het id te doen.
het frame wordt uit gevoert in 1mm g10.
1370271845_6_p7Ls.jpeg

een deel van het frame is klaar en toen brak rees nr 2 en toen was het over snel weer matriaal bestellen.
de motor mounts en het binnen kruis moet ik nog maken dan schiet het lekker op.

1371504192_5_3rwJ.jpeg

1371504050_6_3KIj.jpeg

1371503875_5_5O7J.jpeg

1371509055_6_JjJI.jpeg

Laatst bewerkt:
Is het G10 niet buigbaar genoeg? Daar vreesde ik een beetje voor...
Verder ben ik wel benieuwd naar het final product!

Grts,

hij is zo goed als klaar maar nu willen 2 nieuwe esc niet goed werken ingesteld endpunten in geregeld maar blijf een alrm horen op de 2 regelaars cq motoren.

klopen de end punten niet of wat zou dat zijn.??

probleem opgelost.

end ponts van de zender moeten op 100 staat en niet op 150 voor de cc brain dat was het probleem.

Laatst bewerkt:
software er in gepomt en in gesteld en het werkt .
had wel ff problemen het goed te krijgen en me netbook wilde ook niet mee werken dus morgen testen en af stellen.

het frame bestaat uit 8 delen 4x armen die in elkaar geschoven worden en 4x motor mounts die ik op span met en m2 puur on dat ik niet wil lijmen.

het was ff een uit zoekerij maar heb het nu voor elkaar om van + naar x te zetten en dat werkt nu goed.
mijn bord staat in een + mode en zo stel je de motoren ook af je heb dus een plus quad.
als je nu naar x wild gaan dan kies je voor de x setup maar doet niks aan de motoren.
daar na zet je de y as naar 45 graden en dan moet je de mixer van de y as op 0 zetten dan werkt het goed.

Ziet er weer goed uit.
Is dat trouwens je vader die in beeld is? Ik zie em in andere filmpjes van jouw ook vaak voorbij komen.

Gr, Moelie.

Back