27 maart 2005 2e indoor meeting nieuwleusen

zekers doen harm dan komen er nog meer mensen
maar het was puur en alleen om meer publiek trekken zo dat die drinken kunen kopen om de kosten ook voor de stichting er uit te halen
natuurlijk kunen julie ook er voor zorgen dat julie keeltjes nat blijfen. het is nu tenslote 8 euro hoeveel vliegers er ook maar komen en als het veel vliegers zijn dan heeft de stichting een goede dag en kunen wij welicht wat vaker op hun steun rekenen

Arjen van Viegen zei:
hé, leuk initiatief. Misschien kom ik ook wel.
Misschien een goede gelegenheid om de nieuwe Mobydick in te vliegen als die tegen die tijd klaar is....

Dat zat er dus even niet in. :(
Nieuwe kist was pas om half vier 's middags klaar en ik had mij plechtig voorgenomen alleen te gaan indien die af was. Om dan nog even anderhalf uur te gaan rijden.. :( Helaas.. :(

Hoe was het vliegen??

nou het was super druk arjen en de animo voor een volgende meeting is groot dus die komt er zekers nog eens
er is ook gefilmt maar niet door mij maar door mijn ma en zus dus eerst maar eens kijken of het allemaal bruikbaar

Hi Marco

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij een
indoor was. ( als bezoeker )
Maar ik vond het SUPER!!!!
Ik keek mijn ogen uit.
Ik hoop dus dat het niet bij 1 keer blijft( lekker dicht bij)

Grt Han

mooi dat je genoten hebt han
en zekers gebeurd het nog maals ik weet niet of het dit seizoen nog gebeurd maar dat is nog te bepalen de stichting heeft er in elk geval wel zin in en ik ook

@gerard
thanks.
waarom kom je ook niet eens een keer als we weer een meet heben

@han
han bedankt voor dat julie er zo'n geslaagte dag van heben gemaakt door allemaal te komen vliegen.

ik heb niks te indooren marco, en ik geef mijn geld meestal al snel genoeg uit aan andere dingen :)

nee wantik vind het spul gewoon te duur, zeker voor hoe weinig ik zou gaan indooren.

beetje shocky moet een borstelloos ed op.

nou als er mensen zijn die het al gouw weer willen heben moet het maar ff bekent worden gemaakt dan kan ik kijken waneer en hoe het deze keer aan gepakt gaat worden. betrefend de beschikbaarheid van de hallen kan het elke zondag op een in april na dan

Ben d'r ook ff geweest. Ik was de heli's bijna misgelopen maar die bleken in een andere hal. Petje af trouwens om zo'n vliegtuigje heel te houden. Dat redt ik niet met de Sim, al heb ik met de BK-117 3m weinig moeite. :wink:

Back