27 maart 2005 2e indoor meeting nieuwleusen

Way to Go, dit is precies wat we nodig hebben om onze hobby te promoten. Zo ziet het publiek dat we meer kunnen dan alleen maar "kabaal" maken.

soms met bestuurder er bij, zoals de heli met aap, waarbij de vleugels gemaakt waren van folie.

volgens bij bedoelen ze "met een aap als bestuurder" in dat krantenartikel :D

oke mensen ik heb goed en ik heb slecht nieuws
als ik de video online wil zeten word de kwaliteid zo slecht dat je niet kan zien wat er nu gebeurd
het is meer dan een half uur aan materiaal en dat komt neer op met matig beeld kwaliteid op +/- 55mb dit kan ik niet hosten op mijn ruimte
en de slechte kwaliteid is 19.1 mb alle andere kwaliteiten zijn te hoog om te hosten en ziten allemaal boven de 50 mb
nu het goede nieuws ik heb heel veel cd's en kan dus als je wilt hem op cd zeten het enige wat het dan ten nadele is dat het wel 45 cent kost
(als er iemand is met genoeg webspace om een file van +/- 55 mb te hosten en dat wil doen voor ons dan wil ik daar het bestand wel naar toe sturen via msn of zo)

Kijk, daar hebben we nou een forum-video server voor ;)

hoogvlieger, we pmmen

ben hem aan het downloaden, maar zelfs met mijn snelle kabel duurt het nog steeds 3 uur voordat ik hem binnen heb. Downloaden gebeurt met 136 kB/sec. Ofwel zijn we met teveel mensen tegelijk bezig of de verbindingen zijn erg langzaam.

Bij mij is die al lang binnen; leve het local lan.. (gezichtje met circeltje erboven)

Na enkele uren downloaden is de verbinding verbroken nog voordat ik de film binnen had. :(

Is het niet beter om er bv 5 filmpjes van te maken? Lijkt me in ieder geval dan interresanter om te downloaden ook al heb je een snelle verbinding.

tieske

@Theo
in dezelfde tijd dat jij bezig was heb ik hem binnengehaald binnen een uur

@tieske
goed idee

@Niek
op welke schijf staat die video eigenlijk?

Even de log files nagekeken, de meeste downloads zijn gelukt.
Sommige lang (dus langzame? ) verbindingen klappen er na een tijd uit.. Met dank aan die $%#$% kpn DRG (kastje glas - lan)

Hey Gerard, ergens op 1/4, in blauw witte zaal, kun je zien hoe slecht ik met mijn piccolo otjevlieg. Gele kap, oranje bladen.

tieske het idee is goed maaar het is drie dubbel zo veel werk voor mij.
ben twee weken bezig geweest om het zo te krijgen als ik wou want de software stopte er soms(vaak) mee als ik bezig was met het bewerken.

Om de een of andere duistere reden lukt het mij niet om met de hoogste snelheid van @home dit filmpje binnen te halen.

Er is al een mail naar @home om te klagen over de slechte verbinding, en ik ga mij beraden op het terug vorderen van een gedeelte van mijn abbonementsgeld.

Back