Ik zie het al ik zou me er nog wat verder in gaan verdiepen als ik jou was wist al eigenlijk op voorhand dat je met deze site ging komen en aangezien het niet van de duitse stock gaat is het onderstaand rekenvoorbeeld
A) een duitse site is niet per defenitie duistsland zo ook niet in dit geval en wordt het verstuurd vanuit Hong Kong (niet van duitse lager

). Dus dan zijn de kosten
99Euro + 31Euro verzendkosten + 27Euro Btw + 13Euro handling voor de inklaring maakt te samen
170Euro
Koop je hem wel van Duitse stock kost hij
180Euro.
Daarbij is het zoals ik al zei een zender die legaal in NL maar 10mW mag uitzenden (en de Devo 7e doet maar +/-7mW) of een zender die gewoon 100mW mag uitzenden DX6i
Is er wat kapot kan je bij Blade of Spektrum in NL terecht bij walkera moet jij hem op jouw kosten terug sturen naar china. + de site die jij als voorbeeld geeft wordt niet door Walkera ondersteund of gesupport (kijk op walkera site onder nieuws).
Daarbij kost een Mcpx v2 incl een DX6i in duitsland ongeveer 240Euro incl verzenden taks etc.etc
.
Zoals ik dus al zei je bent appels en peren aan het vergelijken oftewel een align met een kloon, of een Logo met een align.