2e F5b wedstrijd 19 juni, Dutch Nationals, VLB Valkenburg

GJ,

Zolang het niks kruist is het bij ons geen probleem, denk zelfs dat het op heel korte termijn kan, natje en droogje wordt denk ik wel een probleem maar dat lijkt mij niet zo'n probleem om dat zonder te doen.

Wat ik me ook afvraag is of het een alles of niets verhaal is, daar bedoel ik mee of het mogelijk is dat enkel de pylon en F5B doorgaat en de rest niet?

Gr,

Mario

Laten we er vanuit gaan dat het allemaal meevalt met het weer.
Zaterdagavond hebben we nog overleg.
Dan gaan we kijken wat we doen.
In principe zou het mogelijk zijn dat de pylon en F5B wel vliegt en de rest niet.
Maar ik ga nog even niet op de zaken vooruit lopen.

GJ

F5B.nl heeft besloten om de wedstrijd F5B op basis Valkenburg af te gelasten.
Dit in verband met de slechte weersverwachtingen.
De wind is zeker tot 14.00 kracht 6 en hoger.
Gecombineerd met de regen zijn dit niet de beste omstandigheden.

Nou hoor ik mensen al roepen, F5B kan toch met veel wind vliegen..
Ja, ik heb zelf net nog even gevlogen, kan ook wel, maar we zitten met een redelijk onervaren en kleine groep vliegers.
Als iemand iets crasht, en die kans is aanwezig, dan is de gemiddelde levertijd van een model een maand of 2, betekent dat ze voor de rest van het seizoen uitgeschakeld zijn.

Dat is het allemaal niet waard.
We gaan kijken of we de wedstrijd in gaan halen en zo ja, waar en wanneer.
Voorlopig is de eerste NK F5B wedstrijd die in Nuth, op 9 juli.
Zondag 29 juli is er nog een wedstrijd bij de Belgen, in Anthisnes.
Aankomend weekend is er ook de amperejunkie meeting in Kirberg, mocht je meer info willen hebben kan je mailen naar info@f5b.nl

Iedereen een goed weekend!!

Hmm, loop ik deze wedstreid dus niet mis. En zo weet je maar nooit wat de toekomst brengt.

Jammer voor de andere deelnemers, dat wel.

Jos

ik ben blij met de beslissing! Zo'n worstel partij met regen en wind....., meestal houd ik alles wel heel. Toch was ik al zwaar aan het twijfelen of ik daar zin in had deze keer.

idd, heel jammer, maar ook ik kan mij heel goed vinden in de redenen die opgenoemd zijn. Het zou zonde zijn dat er iemand een dure kist verliest, maar ook heel jammer dat het dan 2 maanden of meer duurt voordat je weer een nieuwe wedstrijd klaar hebt.

Nog even een berichtje wat we ontvangen hebben van de Dutch Nationals organisatie:

We zullen alle namen van de deelnemers gewoon op de bezoekerslijst zetten zodat, mocht er toch iemand van jullie clubje willen komen kijken ze gewoon welkom zijn. Wie weet dat iemand toch zijn toestel mee wil nemen, de baan is sowieso gereserveerd, dus wie weet lukt het tussen de windvlagen door toch nog een vluchtje te maken.

Grts Gert-Jan

Back