Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens de tekening op de site van IITOP:Volgens het IITOP team moet het gewoon de versie zijn van whitehead. Op die tekening staat toch depron, max 16 grams bl, 2300 kv en 6x3 prop.
Of lees ik fout?
Depron met EPP camouflage?dit is lastig.. bijna alle nederlanders hebben een cnc kit van WVR en die is voornamelijk van depron..
Ik had vandaag ook nog gemaild naar IITOP met de vraag of 6 mm depron mocht ipv 5 mm EPP.Dit staat in de mail van iitop, zoujuist gekregen.
Dear competitors
Further to some remarks, we decided to soften the rules of the game.
Fuselage and wings must made in Depron 3/6mm or EPP 5 to 6 mm (+/-1mm).
See you soon!
The IITOP team
Dus...![]()
Uhm... als ik zoek op: "EIM Racer"
Vind ik Modelbouwforum.nl - Zoekresultaten
(maar volgens mij zijn er 2 draadjes)
Zoektermen moeten minstens vier karakters lang zijn. Er zijn gelukkig trucs en tips, ook bruikbaar bij andere zoekmachines:... Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm. ...
Helaas, linken naar zoekresultaten werkt niet. Zou ideaaaaal zijn maar het is niet anders. Link naar zoekbeschrijving, zoals google dat doet, zou leuke mogelijkheid zijn.Uhm... als ik zoek op: "EIM Racer"
Vind ik Modelbouwforum.nl - Zoekresultaten
(maar volgens mij zijn er 2 draadjes)
Ik ben er niet meer bij dit seizoen, helaas :cry: Misschien dat ik het seizoen 2012/2013 weer van de partij ben maar dat weet ik nu nog niet.
Verder wens ik iedereen succes en veel plezier![]()