T
Teus
Guest
jan brilman zei:Ik dacht dat we daar niet aan deden op het forum? :?
Wist ik niets van, achterliggende reden Jan? Heb trouwens net een paar mensen blij gemaakt met een tekening van een para.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jan brilman zei:Ik dacht dat we daar niet aan deden op het forum? :?
hannesie zei:Ik heb op de side van william Brothers gekeken en daar kost ie compleet iets van 38,95 pond.
Teus zei:Het begin is er,![]()
,
Ik ben een beetje aan het passen en meten geweest met m'n 15cc Saito en hij gaat waarschijnlijk passenMaar om een mooie dummy te plaatsen moet er dan wel een shaft extension op van plusminus 3 cm :|
Heeft er iemand ervaring met een shaft extension :?: Of waar deze e.v.t. te verkrijgen zijn en dan het liefst voor de Saito 90.
Teus zei:@ Jacques,
Dit soort idee had ik er ook al van, alleen de uitvoer kan voor mij een probleem zijnVandaar dat ik op zoek was/ging naar een leverancier, en als dat niet lukt naar iemand die dit voor mij nauwkeurig genoeg kan draaien.
:arrow: Bedankt voor de tip
Gr. Teus
strutter zei:Moet ie niet geborgd worden met pennetjes of iets dergelijks?
of gaat er een flinke kledder Lock-tite tegenaan![]()
Just curious,
Ralf
strutter zei:mwah, romp neusje is nog niet zo simpel, wordt dit litho plaat of balsa?
U is zeker vergeten van wie ik die fantastische avatar heb gehadTeus zei:Laat je wel even weten wat de kosten zijn :?: