3. Dutch Warbird & Scale Meeting (voor Motormodellen), Oss

Hallo allemaal,

Het was een geslaagde meeting. Veel te zien en lekker kunnen vliegen.
Voor herhaling vatbaar.....volgend jaar?
Dank aan de organisatie.
Trouwens ook geweldige foto's, film en luchtopnames.

Groeten uit 't zuiden,
Rie Janssen

@ Pascal,
ik zal eens even kijken maar ik vermoedt van wel.

@ Martin,
je staat op de lijst erbij en als het nog steeds Zoetermeer is dan moet het goed zijn.

Weer terug van vakantie en zal komende week een begin maken met de Oss dvd dus als iemand zich nog op wil geven dan hoor ik het wel ;-)

Heb momenteel:
Teus H
Hans K
Bart G
Alex S
Martin B
Jan H

Ha Berto,
Ik dacht al wat is het stil op het forum,hopelijk een goede vakantie gehad en gevlogen!!!!!:zon::zon::zon:

Yep, zeker goede vakantie gehad en niet gevlogen (had ook niets mee).

Dus komende woensdag is dat zeker wel de bedoeling want ik heb er wel weer zin in :yes:

DVD Oss

Hoi Berto,

Ik was (helaas) niet in Oss (Vakantie weet je). Ik wil toch weer genieten van de mooie beelden van jullie en anderen. Dus doe er voor mij ook maar eentje.

Helemaal goed Teus, moet ik ook maar eens echt gaan beginnen met het bewerken etc.

Het is al weer even geleden maar ik ben sinds een paar dagen begonnen met het knippen en plakken van de Schaalmeeting Oss 2008 DVD.

Heb dus nog een tijdje geduld maar er wordt aan gewerkt :yes:

pipercub pa18 big scale

Wie weet waar mijn pipercub vliegt (Big scale schaal1:2,5 legerkleur) met de opschrift: Amsterdamsche club voor zweefvliegen ergens vermoed ik in zoetermeer.
Ooit verkocht aan iemand uit die omgeving, vliegt tie nog of is tie soms ter ziele, zelf had ik er toen 3000 bouwuren in gestoken en nog nederlands kampioen modelbouw geweest in de negentiger jaren.
Graag zou ik daar meer van willen weten (jeugd sentiment) zullen we maar zeggen.

met vriendelijke groet

bart jasperse:nooo:

Hoi Bart,

Hij is naar Ronald van Aken en Jaap van Duyne gegaan, idd uit zoetermeer. Hij vliegt nog steeds. In juni was hij nog bij ons op het veld (Dokkum).

Hier een paar foto's genomen een paar jaar geleden (2004?) ook op Dokkum. Ronald komt hier nog wel met een update van je Piper.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back