30 sept. as. NK Lelystad

Voor diegene die weer een NK willen meedoen, over inmiddels iets minder dan 3 weken is alweer het laatste NK voor het 2012 seizoen !

Naast de welbekende NK Toerwagen stock klasse en de Pro10 klasse zal er vanuit de club ook een 1/12 klasse gereden worden die dag (bij 5 of meer aanmeldingen). Daarvoor wordt een rijtijd van 8 minuten gehanteerd, en is het gebruik van een 1S LIPO (of 4cel sub-c) verplicht. Verder mag je je helemaal uitleven !! (Inschrijving voor de 1/12 is 10 euro)

De zaterdag (29/09) voorafgaand aan het NK (30/09) is de baan van 10.00 tot 17.00 uur geopend om te trainen voor het NK. Zondag zal de baan om 08.00 uur open zijn en zal gestart worden rond de klok van 10.

Inschrijven kan vanaf volgende week (full licentie houders hoeven zich uiteraard niet in te schrijven).

One more thing: voor de NK Toerwagen klasse is de FDR vastgesteld op 4.0

Laatst bewerkt:
Diegene die nog banden nodig hebben tijdens het laatste NK weekend moeten het trouwens even laten weten. Ik heb nog wat sets voor de verkoop. Wie het eerst komt...

Rob??
Kom jij aankomend weekend ook naar Lelystad?
Indien ja, lun je voor mij een set meenemen?

mvg Roy

@ Rob,

Misschien is het verstandig om de motor limiet op 6,5T te houden, we zijn er proef ondervindelijk achter gekomen dat je het vermogen anders -bijna- niet kwijt kunt.

Heb dit ook al op het 1/12 forum voorgesteld.:)

Zodra het kan zal ik me inschrijven :D

gr.rene

Dit weekend (zondag) en met het NK zal ik zelf ook aanwezig zijn.
Ik rijd met stock TC en het gaat mijn eerste wedstrijd worden :D

Het is vanaf heden mogelijk om je via de site van Model Racing Midland (www.modelracingmidland.nl) in te schrijven voor het NK op 30-09-2012.

Groetjes René

Top !!

Diegene met een full licentie zijn uiteraard weer automatisch ingeschreven en hoeven zich niet aan te melden. Diegene die mee willen rijden met een light licentie of diegene die geen licentie hebben, schrijf je idd via de site van Model Racing Midland in !!

Tot 29/30 sept !!

Hoop idd ook dat het daadwerkelijk droog blijft !! Niks ten nadele van de andere circuits, maar ik vind het echt een van de gaafste banen om te rijden !!

Back