Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tijdens autoraces heb ik altijd een paraplu opgestoken om te voorkomen dat er auto's op mijn hoofd vallenmarco_b zei:Ook een auto kan op iemand z'n hoofd terecht komen...
Dan hoop ik voor je dat hij van staal is, anders werkt het niet :lol: :lol: :lol: :lol:Verder: tijdens autoraces heb ik altijd een paraplu opgestoken om te voorkomen dat er auto's op mijn hoofd vallen
Aangezien de meeste modelvliegers (>95%) de veiliger 35MHz band gebruiken, bestaat deze situatie feitelijk al. No worriesmarco_b zei:Het is dus misschien wel handig om ook voor auto's gereserveerde banden te gebruiken...
35MHz is inmiddels dik vier jaar gereserveerd, er is geen vergunning voor nodig. No worriesmarco_b zei:...maar ga dat de regering maar eens vertellen, die willen overal geld uit slaan, dus dan zullen we wel weer zendvergunningen moeten gaan aanschaffen, net zoals vroeger
8Oheey heey RC ers
De vliegers onder ons willen ook nog wel eens op 40 mhz gaan zitten, en dan gaat er weer een kist van hun de grond in of een auto van ons de muur in, heel irritand, we hebben altijd mot met die mensen, (zoetermeer, RC vliegveld -> Silverdome) maar meestal komt het wel goed, gelukkig
Groet Robo
ron van sommeren zei:Deze thread is alweer bijna een jaar oud, schopje omhoog t.b.v. de nieuw forumleden. Het handigst om verder te discussiëren in de discussie met hetzelfde onderwerp in het botenforum:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=9655&
2.4 GHz zou elkaar niet moeten storen al is er wel de kans dat op 1 km afstand dezelfde kanalen gebonden worden bij het aanzetten omdat ze elkaar op dat moment even niet zien door de afstand.