Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zeker hebben we als club hier aan verdient.
We hebben ons clubhuis hiermee voor 40% mee bekostigd dus als club mag je niet klagen.
@Stevo, door een lullige advertentie van een halve pagina van die sponsor is een Nederlands/Belgies modelbouwblad bijna overleden.
De Europese fabrikanten/importeurs van modelbouwspullen zijn massaal bang voor die ene winkelier uit Hongkong. Op de een of andere manier krijgt die het voor elkaar om met redelijk lage prijzen en redelijk goede kwaliteit de gehele modelbouwwereld op zijn kop te zetten. En door nu op zo een manier de organisaties en modelbouwbladen te chanteren krijgen de Europese fabrikanten/importeurs het voor elkaar dat veel evenementen en bladen ophouden te bestaan.............. Maar ik denk zelf dat ze op die manier aan hun eigen ondergang werken.
@Stevo, door een lullige advertentie van een halve pagina van die sponsor is een Nederlands/Belgies modelbouwblad bijna overleden.
De Europese fabrikanten/importeurs van modelbouwspullen zijn massaal bang voor die ene winkelier uit Hongkong. Op de een of andere manier krijgt die het voor elkaar om met redelijk lage prijzen en redelijk goede kwaliteit de gehele modelbouwwereld op zijn kop te zetten. En door nu op zo een manier de organisaties en modelbouwbladen te chanteren krijgen de Europese fabrikanten/importeurs het voor elkaar dat veel evenementen en bladen ophouden te bestaan.............. Maar ik denk zelf dat ze op die manier aan hun eigen ondergang werken.
stevo ; je stelt het nu wel erg dramatish .
het verhaal van de ts is duidelijk . en om eerlijk te zijn , ging het door mijn gedachte dat mijn vorige bericht mij op kritiek kon komen te staan
de ts heeft bij mij en velen hier meer krediet dan welke sponsor dan ook vanwege zijn tomeloze inzet in het verleden om forummember nummer zoveel zijn motor af te stellen of voor de 438ste keer uit te leggen hoe je een 401 afsteld
maar om nou gelijk een krampachtige runryder houding aan te nemen ,
Ik begrijp de stap wel maar als potentiële klant vind ik het ook wel reden om de producten van voormalig sponsors die het nu laten afweten en mogelijk zelf anderen daartoe hebben overgehaald dus mooi links te laten liggen.[...]
Hiernaast bleek dat sommige sponsor keuzes in 2012 erg slecht gevallen waren bij andere sponsors.
Helimasters heeft een actieve campagne gevoerd bij alle 3D Sponsoren om aan Helimasters mee te doen in plaats van 3D Masters en met de druk van enkele belangrijke Duitse fabrikanten zijn veel sponsoren overstag gegaan.
[...]
+1Hetzelfde geldt wanneer men plaatselijk niet meer terecht kan voor zijn of haar hobbybenodigdheden, omdat alle "brick and mortar"-winkels zijn weggeconcurreerd door webshops.