Ik was ook voorstander van het hier om de hoek kopen bij de vakhandel, maar sinds anderhalf jaar ben ik daarvan af gekomen. Enkele clubleden (beginners) kochten spullen en kregen die niet aan de gang. Natuurlijk kwamen ze eerst naar mij om te kijken of ik het wel aan de gang kon krijgen. Dit lukte de ene keer wel en de andere keer niet waarop ik ze dan terug stuurde naar de winkelier. Dit ging een tijdje goed totdat de winkelier besloot om mij zwart te maken en meer van dat zaken. Ik heb toen een gedegen stukje gecommuniceerd met hem, na enkele gesprekken verontschuldigde hij zich met duizenden excuses.
Na dit gebeuren ben ik veel meer via de diverse webshops gaan kopen, en ik kan zeggen, dit bevalt me prima. Zo hoef ik voor veel kleine dingen niet meer de auto te pakken om nieuwe spullen te kopen, en als er weer eens iets niet in orde is die weg nog eens te maken. Dat zijn dan toch altijd weer een kleine 60 kilometer. De laatste keer dat dit gebeurde heb ik mij danig geërgerd, en was echt de druppel, alles wat ik nu via de diverse webshops kan verkrijgen bestel ik daar, en dat bevalt goed. En ja, het zijn ook Nederlandse webshops waar ik bij bestel, niet alleen bij de HK shops.....
Na dit gebeuren ben ik veel meer via de diverse webshops gaan kopen, en ik kan zeggen, dit bevalt me prima. Zo hoef ik voor veel kleine dingen niet meer de auto te pakken om nieuwe spullen te kopen, en als er weer eens iets niet in orde is die weg nog eens te maken. Dat zijn dan toch altijd weer een kleine 60 kilometer. De laatste keer dat dit gebeurde heb ik mij danig geërgerd, en was echt de druppel, alles wat ik nu via de diverse webshops kan verkrijgen bestel ik daar, en dat bevalt goed. En ja, het zijn ook Nederlandse webshops waar ik bij bestel, niet alleen bij de HK shops.....