3DCollege Big Scale Acro Fly In 2009 *Editie 2*

@alex, heb je mischien een keer wat positievers te melden?
alles wat ik van je lees is hoe geweldig jij je zelf vind, en hoe slecht anderen het wel niet doen, je staat mischien niet als crash piloot bekent, maar wel als arrogant betweterig en zelfingenomen, in elk topic haal je alleen maar aan hoe het niet moet, wat je niet moet doen dat mensen rommel hebben gekocht en dat ze fout bezig zijn, om vervolgens je eigen succesjes en naar voren te schuiven

@alex, heb je mischien een keer wat positievers te melden?
alles wat ik van je lees is hoe geweldig jij je zelf vind, en hoe slecht anderen het wel niet doen, je staat mischien niet als crash piloot bekent, maar wel als arrogant betweterig en zelfingenomen, in elk topic haal je alleen maar aan hoe het niet moet, wat je niet moet doen dat mensen rommel hebben gekocht en dat ze fout bezig zijn, om vervolgens je eigen succesjes en naar voren te schuiven

Och ja, ik laat het tenminste niet zover komen totdat ik gebanned wordt, he Razor?;)

Ik zeg nergens dat ik mezelf geweldig vind, nooit gedaan, en staat ook nergens. Dat jij rommelmotoren verkoopt/verkocht en niemand op het forum je gelooft als je zegt dat dat kwaliteit is, dat zijn feiten die je mij niet kwalijk kunt nemen. Ik snap de frustratie, hij is alleen onterecht, is je al vaker door verschillende mensen verteld overigens.

Back on-topic maar:)

gezaag gezaag gwn zien dat je er volgende keer bent dan wete we wie er de besten zijn en wie niet e! inplaats van al da gedoe ier

gezaag gezaag gwn zien dat je er volgende keer bent dan wete we wie er de besten zijn en wie niet e!

Komt goed Gino:) (al is het geen wedstrijd om te laten zien wie de beste is, maar gewoon een fly-in om gezellig samen te vliegen, althans, wat mij betreft wel)

ben weer bezig met uploaden van video:). Vandaag had ik geen tijd om op de pc te gaan, maar nu stat ie er weer aan:)

Wezze, prachtige foto's:)

zou iedereen die mijn video heeft binnengehaald nog even willen blijven uploaden/seeden(dus torrent in je torrent programma laten staan)? Zo kunnen andere personen ook de film binnenhalen, als mijn pc bijvoorbeeld uitgaat (draait alweer +-60 uur nonstop).

Alvast bedankt

Wezze, kom je niet naar de flyin in Cheivres zaterdag? Tis opening van de club en iedereen mag vliegen... Bert, Ik, Wouter, Christophe, Jonas Schelpe gaan al...

Ik er maar ééntje, maar ik wil hem jullie zeker niet onthouden..
Voor de mensen met oog voor detail:

hallo,

ik heb even het filmpje bekeken , en wow wat zijn er een hoop die kwalitijd hebben .
ik wist niet dat er zo veel zo kunnen vliegen(dacht altijd dat het er maar een paar waren):oops:
zag gelukkig niet alleen maar gehover

Vlieg zelf alleen maar jet maar vind dit ook wel erg gaaf:p

gr maikel

Laatst bewerkt:
"3DC Spy", wie zou daar achter zitten?:mrgreen:

Maikel; jou zien we binnenkort op de club ook met een 3 meter+ bak?:p

Nja alexz, jij kan dan misschien ietsje beter spellen dan Bryan, maar Bryan kan met zekerheid stukken beter vliegen.. Maar zoals je zelf eerder al aangaf; je moet je prioriteiten kunnen stellen hè!

Nja alexz, jij kan dan misschien ietsje beter spellen dan Bryan, maar Bryan kan met zekerheid stukken beter vliegen.. Maar zoals je zelf eerder al aangaf; je moet je prioriteiten kunnen stellen hè!

Nu weet ik het zeker; Paul P:mrgreen:

Back