and we have an ip-match, lol
Als dat zo is dan zou je beter eens bellen naar vBulletin voor een probleem te melden

Want Paul is het niet hoor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
and we have an ip-match, lol
Beste eikel alexzzz
Nja alexz, jij kan dan misschien ietsje beter spellen dan Bryan, maar Bryan kan met zekerheid stukken beter vliegen.. Maar zoals je zelf eerder al aangaf; je moet je prioriteiten kunnen stellen hè!
zaaaaaaaaalige foto ofz![]()
@Maikel
welke video?![]()
keb het wel niet mogen opeten ik heb het moeten teruggeven:'( maar ze zagen in ieder geval er wel goed uit![]()
hoop gebrabbel
Als dat de manier is, des te beter..
Wel even opletten, straks heeft iedereen hier een valse account![]()
Dat jij vandaag dit account hebt aangemaakt puur en alleen om mij af te zeiken, dat ligt er in ieder geval wel héééééééél dik bovenop
Laf, heel laf, categorietje "mensen die alles durven als er een beeldscherm tussen zit, en in het echt je niet eens durven aanspreken"
Maar goed, ik ben er klaar mee verder (ik ben er al veel te veel op ingegaan)
De wereld draait niet om jou Alexzzz, besef dat nu toch eens!
Ik heb deze account aangemaakt omdat ik niet lijnrecht tov Bryan wou komen te staan owv de foto, aangezien ik best wel enige sympathie voor hem heb.
Dat jij hier als eerste op zou reageren was natuurlijk, achteraf gezien, wel te verwachten.
Ik was tenminste wel op de Flyin, en heb geen "Laf excuus" nodig gehad waarom ik er niet bij kon zijn na een jaar hoog van de toren blazen.
Als ik je ooit nog eens tegen kom zal ik je gerust aanspreken (hoewel ik niet graag spreek met mensen die mij niet liggen) of tenminste scheef bekijken, maarja, dat doet heel BE en half NL al, dus dan weet je nog niet wie ik ben eh..