3DCollege Big Scale Acro Fly In 2009 *Editie 2*

dat geeft niet gibi. welke mode vlieg je. als dat hetzelfde is mag je eens genieten van mijn ultimate als je wil. of gewoon even je zender 2.4 ghz connecten.

gr john

dat geeft niet gibi. welke mode vlieg je. als dat hetzelfde is mag je eens genieten van mijn ultimate als je wil. of gewoon even je zender 2.4 ghz connecten.

gr john

ik vlieg mode 1 met volgas naar achter maar we regelen dat wel daar :p dan kan ik eindelijk is met een huge machien vliegen:p

Ok, de voorlopige datum ligt nu op 19 April 2009!!! Dus neem alvast jullie agenda erbij en noteer dat even. Deze datum staat voor 99% vast. 1 van de volgende dagen zal bevestiging volgen.

De 3DC Fly - In website komt binnenkort (2-3weken) online!

Ok, de voorlopige datum ligt nu op 19 April 2009!!! Dus neem alvast jullie agenda erbij en noteer dat even. Deze datum staat voor 99% vast. 1 van de volgende dagen zal bevestiging volgen.

Staat genoteerd:D

Ok, hierbij ik kan de datum bevestigen... 19 April 2009

Tot dan!

Ok, staat definitief genoteerd dan:D

Ff kijken of ik nog een mooie Skywriter smokepomp op de kop kan tikken, dan heb ik in ieder geval 2 toestellen met smoke:cool: (3e model gaat natuurlijk ook mee)

Grt.

Als het concept van vorig jaar niet verandert (gewoon een dagje relaxed vliegen), kom ik ook wel eens langs.
Is een Piper toegelaten? Of moet al het vliegend spul in staat zijn om te hooveren ;)

Als het concept van vorig jaar niet verandert (gewoon een dagje relaxed vliegen), kom ik ook wel eens langs.
Is een Piper toegelaten? Of moet al het vliegend spul in staat zijn om te hooveren ;)

Big Scale and Acro ... Piper, Edge, Yak, ...
vanaf 2m alles toegelaten...

Zelfde concept als vorig jaar... CHILL :-)

Back