Ik vertel alleen maar wat ik geconstateerd heb.Ik begrijp werkelijk jouw probleem niet, en zeker niet dat je mij moet hebben aangezien ik die dag maar 3 vluchten heb gemaakt met 1 modelIk ga geen namen noemen, maar er waren mensen bij die meer dan 6/7 vluchten hebben gemaakt die dag, dat je dan mij erop aanspreekt.......
![]()
Het is niet enkel mijn probleem, maar van iedereen die net zoals ik maar 1 vlucht heeft gedaan. En ik zeg wat anderen denken.
Op zo'n evenement moet je toch niet egoïstisch ingesteld zijn. Geef iedereen de kans om eens te vliegen. Daarbij is het evenement voor velen een weerzien na de lange winter. Wat bijpraten, nieuwe modellen bestuderen, enz... Beetje socializing. Blijkbaar kennen sommige mensen dat niet.
Alex, maar 3 vluchtjes??? Blijkbaar kort van geheugen. Herrinner je je eigen posting van 13 april 2008 #451 nog:Ow, het gaat sowieso niet om de hoeveelheid kisten, maar het leek mij wel leuk om ze eens op een rijtje te hebben. De opmerking van Snapman vind ik alleen erg ongepast richting mij. 3 vluchtjes van 5 minuten, en ik ben nog vrij vroeg weggegaan in de middag, het zal wel......
Zeer geslaagde dag, heerlijk 5 vluchten gemaakt vandaag
Hier de foto's, actiefoto's komen nog;
[56848] fotos-3d-college-big-scale-fly-inn-13-april-2008-a
Facts are factsPensacola zei:ik snap werkelijk sommige reacties niet. alex is niet altijd de handigste qua uitspraken, maar om hem af te zeiken met zogenaamde feiten die nooit gebeurt zijn vind ik ver gaan.
Waarop zou ik jaloers moeten zijn??? Hoeveelheid modellen, grootte v/d modellen, dacht het niet. Maar ja, je kent mij ook niet.Hey Alex, Laat je toch op de kast jagen man....sommige mensen kennen niet omgaan met jalozie...
Zo zijn er wel meerdere. Alex is heus niet de enige die vroeg moet opstaan en ver moet rijden. Of vindt je dat hij daarom meer mag/kan vliegen dan een ander.Echt je moet je schamen dat jij er zoveel energie voor over hebt en uit eindelijk maar zoweinig hebt gevlogen.
Tsja er zijn mensen die er veel voor overhebben.... .
Spreek mij niet over gedrevenheid. Ik neem zelf geregeld verlof op het werk zodat ik zaterdags en zondags zou kunnen gaan vliegen. Of om vroeg op te staan en 2uur op en af te rijden naar een wedstrijd.
Als je niet gevlogen hebt, komt dat waarschijnlijk omdat je je model niet opgesteld had of gewoon niet wou vliegen. Kan mij trouwens niet herrinneren dat je extra op het veld stond.ik was die dag er ook en heb geen 1 vlucht gedaan en meot ik daarom boos zijn op ALex............... zuht je hebt van die mensen die overal op zeiken......
Trouwens als je hollandse collega's een groot bakkes opzetten, zie ik je zo niet reageren, maar als een Belg feiten aanhaald is het ineens een zeikerd....Lul maar wat verder, ge zijt goe bezig.
Laatst bewerkt door een moderator: