WeZZe zei:www.mappy.nl
Een routeplanner heb ik wel, maar dan heb ik wel een plaatsnaam nodig :?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
WeZZe zei:www.mappy.nl
paulplevoets zei:Jens, is er al enig idee wanneer dat doorgaat? Ik kan eens vragen op de club waar we zijn gaan trainen de dag voor Romilly. Je weet nog wel, freestyle maken ;-)
Het ligt niet te ver van de E40 en misschien nog haalbaar voor enkele noorderburen? Maar is het een weekend of gewoon een zondag?
@alexzzz; nu weet ondertussen iedereen dat je een 3m aerobatic model Extra 300 L met 3w120 met 135cc en mejzlik 32*10 hebt, je mag stoppen met foto's posten![]()
JVDO zei:Misschien even de exacte plaats posten zodat iedereen wat kan kijken of het haalbaar is...
Alexzzz zei:JVDO zei:Misschien even de exacte plaats posten zodat iedereen wat kan kijken of het haalbaar is...
Jups, is wel zo handig......
Grt.
paulplevoets zei:Ja, idd, het is in "Landen". Wanneer ik meer weet kan ik het eens aan het clubbestuur vragen. We wilden ook vragen om er een F3M wedstrijd te houden, dus ik denk dat het in het beste geval één van de twee is.
samuel speltdoorn zei:jens, i'll be there, als 1,8 meter klasse (funtana) ook geaccepteerd wordt![]()
elbartoke zei:Hopelijk goed genoeg voor Alexzzz.
Alexzzz zei:samuel speltdoorn zei:jens, i'll be there, als 1,8 meter klasse (funtana) ook geaccepteerd wordt![]()
Ho! ho! Das 1.75m he :lol: (en geen scale :roll: )
Grt.
samuel speltdoorn zei:hehe, dus, Alex, synchronisatie vluchtje die dag dan maar?![]()
elbartoke zei:mijn extra 330s is 2m20.
Hopelijk goed genoeg voor Alexzzz.
elbartoke zei:Niet teveel verwachten.
Ik heb nog maar de basis acro onder de knie met deze vlieger.
khk extra330s lekker 3d