3dmasters 2011 in Venlo?

Uhmmm ja achteraf leek mij dat ook een goed plan geweest.

€40 euro is me echt te veel (20pp) voor zoiets. Vorig jaar al over gehad maar toch.
Een gezinnetje komt zo echt niet kijken.

Nu is het voor mij been there, done that. Leuk om te zien maar voorlopig dan ff niet meer.
Ga wel naar Jets over Pampa voor 3 euri.

Eten was nog te betalen.

Dacht een leuke crash op film te hebben maar had hem niet goed aangedrukt.

Inverted over de baan met bladestrikes tot ie brak, toch nog uitgerold en geland maar viel om door onbalans.

Iemand die wel op film, evenals de inverted autorotate met inverted landing.

Hier een klein stukje van mijn film.

Laatst bewerkt door een moderator:
was gisteren een geweldige dag, en gelukkig maar 1 bui gehad, het was fris maar absoluut weer de moeite waard !
Nightflight was geweldig ! Wow, wat een lef hebben de vliegers. Voor vandaag ziet het er somber uit, ik hoop dat er toch nog enkele rondes gevlogen kunnen worden.

Verder was het aantal toeschouwers groot, 3000 man is er zaterdag geweest.
Er was genoeg te eten, volop keus. Auto's stonden dichtbij, ook erg handig. En natuurlijk genoeg ruimte om je stoeltje neer te zetten en te genieten van de vluchten.
Vliegplek ook erg mooi, alhoewel het asfalt onverbiddelijk is ....

Kortom, petje af voor de organisatie ! Perfect Walter, volgend jaar weer ?!

Bas

De locatie was helemaal TOP daar, flightline was breed en overzichtelijk, (jammer dat er geen boom in de buurt was ;)). Ik ben geen 3d-er maar er was genoeg te zien en te beleven. Ik heb in ieder geval een van de duurste crash van een RC helikopter gezien...pff wat een klap.

Verder is het weer uiteraard iets ongrijpbaar maar die gasten vliegen met de soms stevige wind zo goed dat het niet eens te zien is dat ze last van de wind hebben.

Verder lekke knus met Bas (666yeti666) onder een plu zitten blauwbekken tijdens de hoosbui. En tenslotte EINDELIJK Erik W eens in levende lijve gesproken, al met al een leuke dag gehad.

Ja vandaag ook met 3 man naar binnen gegaan zonder te betalen geen probleem.

jammer dat er altijd menssen moeten zijn die er een slaatje uit willen slaan
enig idee wat zo'n organisatie kost en hoeveel moeite er genomen moet worden om zo'n evenement in nl te krijgen
het zou van respect betuigen om even netjes langs de kassa te lopen

just my to cents

De locatie was helemaal TOP daar, flightline was breed en overzichtelijk, (jammer dat er geen boom in de buurt was ;)). Ik ben geen 3d-er maar er was genoeg te zien en te beleven. Ik heb in ieder geval een van de duurste crash van een RC helikopter gezien...pff wat een klap.

Verder is het weer uiteraard iets ongrijpbaar maar die gasten vliegen met de soms stevige wind zo goed dat het niet eens te zien is dat ze last van de wind hebben.

Verder lekke knus met Bas (666yeti666) onder een plu zitten blauwbekken tijdens de hoosbui. En tenslotte EINDELIJK Erik W eens in levende lijve gesproken, al met al een leuke dag gehad.

300.000 om precies te zijn :o wij dachten nog zon grote heli gaat die piroflippen!!...Maar het waren de staartbladen. Voor het zelfde geld zo het publiek in!!

jammer dat er altijd menssen moeten zijn die er een slaatje uit willen slaan
enig idee wat zo'n organisatie kost en hoeveel moeite er genomen moet worden om zo'n evenement in nl te krijgen
het zou van respect betuigen om even netjes langs de kassa te lopen

just my to cents

Ja mooi he en ik ben er trots op,maar voor de duidelijkheid we moesten een heel end lopen voor we bij het terrein waren en wat doe je dan je wild de kortste route lopen en dat was schuin tussen de geparkeerde autos door en over een afzetlintje waar de autos moesten parkeren toen zij nog iemand dat we naar de kassa moesten gaan maar voor dat we het wisten stonden we al op het terrein en toen hadden we geen zin meer om naar de kassa te gaan.als ze het beter af gezet hadden en beter aan gegeven was het niet gebuurt ,maar ik ben bij dat we zo gelopen zijn, wat kosten de intree ook al weer ,20 euro of zo

300.000 om precies te zijn :o wij dachten nog zon grote heli gaat die piroflippen!!...Maar het waren de staartbladen. Voor het zelfde geld zo het publiek in!!

Meer info:

op 3dmasters.co.uk

During 3D Masters a Geocopter PHX1B crashed during a Demonstration Flight. The crash was caused by tail rotor failure, the precise cause is under investigation. This is the first time ever that a Geocopter has had an incident of any kind.
Fortunately, due to 3D Masters safety precautions and the intervention of the Geocopter Safety Pilot who deliberately pushed the machine away from the Spectator Line, no injury was caused.
Neil Mead of RotorWorld will be blogging here, tweeting @rotorworld, and on Facebook

Ja mooi he en ik ben er trots op,maar voor de duidelijkheid we moesten een heel end lopen voor we bij het terrein waren en wat doe je dan je wild de kortste route lopen en dat was schuin tussen de geparkeerde autos door en over een afzetlintje waar de autos moesten parkeren toen zij nog iemand dat we naar de kassa moesten gaan maar voor dat we het wisten stonden we al op het terrein en toen hadden we geen zin meer om naar de kassa te gaan.als ze het beter af gezet hadden en beter aan gegeven was het niet gebuurt ,maar ik ben bij dat we zo gelopen zijn, wat kosten de intree ook al weer ,20 euro of zo

Wat mij betreft mag je gelijk gebanned worden hier. Misselijkmakend. Die mensen werken hard om dit voor elkaar te krijgen en jij hebt geen zin om 20 meter te lopen!

Wat mij betreft mag je gelijk gebanned worden hier. Misselijkmakend. Die mensen werken hard om dit voor elkaar te krijgen en jij hebt geen zin om 20 meter te lopen!

Nou ik weet niet wat jij 20 meter noemt maar van af de de begin port waar de auto stond was het een flink stuk lopen ,maar het was nooit onze intenstie geweest om niet te betalen maar het kwam wel zo uit.

+1

Iemand met een beetje fatsoen gaat dan alsnog langs de kassa om entree te betalen. :teacher:

Misschien moet je van het geld dat je bespaard hebt een cursus grammatica gaan volgen. :yes:

Laatst bewerkt:
+1

Iemand met een beetje fatsoen gaat dan alsnog langs de kassa om entree te betalen. :teacher:

Misschien moet je van het geld dat je bespaard hebt een cursus grammatica gaan volgen. :yes:

Grammatica en interpunctie rammelen inderdaad nogal in dat bericht :yes:

Hey sorry hoor maar hoe kan je heel trots hierop zijn....??
En mischien klopt het ook dat de organisatie het beter moest afschermen maar dit moeten ze ALLEEN doen voor gasten als jullie!!!
Stellende idioten!!:vamp:

de organisatie heeft hier gewoon steken laten vallen. Dat er dan ge/mis-bruik van wordt gemaakt valt te verwachten. Hopelijk leert de organisatie ervan. Wil hiermee overigens niet goedpraten dat mensen hier ge/mis-bruik van hebben gemaakt.

Laten we het nu weer over de mooie 3d vluchten hebben.
Jammer van het slechte weer vandaag. Maar gelukkig heeft het niet heel het weekend geregend.
Bobby watts en Bert Kammerer waren fenomenaal.

Laatst bewerkt:

Sorry, maar wat heeft bannen hier, te maken met het "gratis" betreden van een evenementen terrein? Laat ze daar gebanned worden, maar hier bannen heeft niet echt veel zin.

- edit -

rest van het bericht maar verwijderd, omdat het mod-team mij voor was :)

Sorry, maar wat heeft bannen hier, te maken met het "gratis" betreden van een evenementen terrein? Laat ze daar gebanned worden, maar hier bannen heeft niet echt veel zin.

- edit -

rest van het bericht maar verwijderd, omdat het mod-team mij voor was :)

:ontopic:

Ik vond Nick Maxwell geweldig en had hem ook 1e of 2e verwacht, geen 3e! Evenals de winnaar, Jamie Robertson. Jury mischien toch wat beinvloed door de masale logo xxtreme....

Gefeliciteerd Bas met je 9e plaats.

Laatst bewerkt:
er werd continue gefilmd, weet iemand of de beelden op DVD verschijnen, heb er best wat voor over om die dag opnieuw thuis te beleven !

Bas

Back