Danny Mulders
verslagschrijvers
Hij was zo te zien op zoek naar het Gelagkamer topic, maar die heeft hij inmiddels gevonden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geeft niet Tom, kom je nog naar Duizel?Excuus voor de overlast Ron ik zat duidelijk verkeerd
gr Ton .
Oke Ton begrijpelijk. ik probeer de Bataviawerf deze week rond te krijgen.Duizel zal het niet worden te ver weg. Hoop dat het in het najaar in
Lelystad door gaat, dan ik er ook zijn met mijn WvH.
Gr Ton.
Nee hoor, het ziet er toch al naar uit dat we de schepen moeten stapelen.Ron,
Op verzoek van Danny neem ik toch ook de Batavia weer mee. Ik hoop dat ik daarmee niet de indeling van de tafels in de war schop....
Betse Cees. Ik ben er druk mee bezig. Toevallig vandaag de werf nog aangeschreven. Laatste bericht: het ligt bij de directie ter goedkeuring. Overigens er komen zelfs bouwers uit Leeuwarden om de Duizeldag te bezoeken dus... er is nog plaats en er komen hele fraaie modellenEen geweldig initiatief de dag in Duizel, ondanks dat ik al jaren historische schepen bouw had ik er nog niet van gehoord.
Duizel is mij echter iets te ver vanuit roden in de kop van drenthe, maar als lelystad doorgaat in oktober wil ik graag eens van de partij zijn. Zou eventueel ook kunnen helpen.
Groetjes Cees