3e F3A B/C wedstrijd 6 juni in Son&Breugel

Alex, ff zonder gekkigheid. Ik heb in het verleden wel de ambitie uitgesproken om wedstrijden te gaan vliegen, maar mijn prive-situatie is zodanig veranderd dat ik die ambitie ga laten voor wat het is. Leg ik je zondag wel verder uit :)

Voor de door midden nederland reizigers, Zondag is de A2 bij Deil dicht.
volgens de anwb van hertochenbosch naar utrkom,
volgens de vid allebei de richtingen..,

aanreizen via A50 afslag son en breugel, rechts richting best, na 4 km rechts de molenheideweg op, 5 km volgen en dan ligt veld aan linkse kant van de weg.

let op, het veld ligt een paar honder meter achter een manege, rechts van de manege is een pad naar het veld.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Alex, moet je niet naar kijken; dat geldt voor "gemiddeld Nederland". Ik verwacht dat het in Son gewoon droog is gedurende de dag.

Volkert

De Windfinder voorspelling voor de laatste wedstrijd was spot-on :)

Ik zit nog eens mijn e-mail door te bladeren.. ik ben helemaal geen jury voor deze wedstrijd, voor zover ik kan zien. Wel weer voor Emmeloord.

Of ik dan wel of niet kom? Weet ik nog niet. Het kan zijn dat ik nog kom om Ruben te coachen, of het A programma eens op een ander veld te vliegen, in de pauze of na de wedstrijd ofzo.

Gelukkig een hs85mg kunnen regelen van een clubgenoot, thanx Johan (vG)!
Net weer het programma gevlogen, lijkt allemaal te werken.
Blijf de stallturns lastig vinden bij wind, ga zo weer een vluchtje doen. :)

Kunnen we morgen alle vluchten niet tussen 22:00 en 22:15 doen? Dan ziet het en 5x strakker uit.

Zonder wind is het trainen voor een wedstrijd met wind redelijk nutteloos. :(

Kwam er wel achter dat mijn rudder-hoogteroer mix niet klopt in F3A stand met vol rudder.

Vandaag nog de laatste trainingsvluchtjes maken, en dan gaan we het maar zien morgen:)

Back