Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Use this program. MP4Cam2AVI Easy Converter | Free Audio & Video software downloads at SourceForge.net It changes the file to avi (no recompression, just telling the player how to handle it) so that VDub can recognize it. Use the batch (many to many) option.
Wel jammer....was echt benieuwd hoe stabiel het vliegt in zo'n setup.Hij kreeg 'm niet gearmed, zelfs met de trims op het uiteinde. Waarschijnlijk een FC foutje
Dus het is gelukt nu? Heb je de "inverted flying" van unrealistic ook gefilmdMAAR, deze tip werkt perfect:
Ik wou alleen de throttle weten in de hovering stand, maar je boort hem de grond ininverted? nee, dat was stunten op verzoek!
De rest van de tijd heb ik keurig op atti gevlogen.
Hoogstens wat lompere landingen gemaakt, maar de plof was met de acro op verzoek.
Ik zal er nog wat op oefenen.
Nu is het meer een ongeluk en geen echt 'commandootje'
Die landing had ik dan niet gezien...dus crash score met unrealistic bovenaan? Slechte landing =0,5 puntHet is nog echt een ruw filmpje, niks gefilterd ofzo, maar er zijn zes en n halve minuut aan vluchtvideo's aan het uploaden.
Heb die echte ondersteboven helaas niet, maar wel een stuk waar jij volgens mij de boom in vliegt. Niet de crash op video (fpv'ers verlies je snel uit het oog) maar dan verschuif ik de camera naar de boom in kwestie. En in dat zelfde stukje een halve minuut later een harde landing van unrealistic. Geen schade toen gelukkig.
p.s. als iemand interesse heeft heb ik het beeldmateriaal nog in hogere kwaliteit.
Denk dat jij de oplossing hebt gevonden voor alle mensen met instabiliteit problemen op KK boards. Je bouwt er gewoon een hoge toren op als tegengewicht bij wibbelenEn ondanks al het geklaag over KK bordjes met dat ze instabiel zijn, gevoelig voor trillingen enz: Ik hou 'm toch best goed stil enzo, en hij zit met 4 tieraps rechtstreeks op t frameik denk dat t toch echt de vlieger is ^^
Moet het nog steeds een keer testen op de AR8000!@vinny: graag. de atti / gps gaat goed, maar met de acro gaat het snel, en dus ook snel fout.
@ultimeci: thx
Ik heb vorige week een Orange 910 onvanger op mijn F450 gezet.
Deze heeft preset failsafe waardoor je alle kanalen kan programmeren voor failsafe.
Dit heb ik zaterdag nog even getest en dat ging perfect!
Na uitzetten van de zender gaat de Naza in failsafe.
Hij (of zij?) wacht een seconde of 5 - 10 en start dan de RTH procedure.
Dat had ik eigenlijk ook wel verwacht, maar kon er weinig bevestiging op vinden.Het is juist de software die het verschil maakt, want die stelt de zendsterkte in, wat afhaneklijk is van de lokatie waarop die is ingesteld