3e MBF Meeting 7 Juli '12

pfff, filpje is nog lastig. Mn niet zo heel legale after effects, die ik al maanden niet gebruikt heb, heeft besloten er mee op te houden. En virtualdub, wat ik gebruik om snel te editen accepteert geen mp4...

Weet iemand nog redelijke (gratis) edit software? Mag ook een degelijke mp4 naar avi converter zijn, dan doe ik gewoon een ruwe knip en plaksessie in virtualdub

THANKS! ik heb hetzelfde probleem met VD, maar gebruik eigenlijk toch meestal pinaccle studio.. maar de deshaker in VD is zo ontzettend goed..

inverted? nee, dat was stunten op verzoek!
De rest van de tijd heb ik keurig op atti gevlogen.
Hoogstens wat lompere landingen gemaakt, maar de plof was met de acro op verzoek.
Ik zal er nog wat op oefenen.
Nu is het meer een ongeluk en geen echt 'commandootje'

Het is nog echt een ruw filmpje, niks gefilterd ofzo, maar er zijn zes en n halve minuut aan vluchtvideo's aan het uploaden.

Heb die echte ondersteboven helaas niet, maar wel een stuk waar jij volgens mij de boom in vliegt. Niet de crash op video (fpv'ers verlies je snel uit het oog) maar dan verschuif ik de camera naar de boom in kwestie. En in dat zelfde stukje een halve minuut later een harde landing van unrealistic. Geen schade toen gelukkig.

p.s. als iemand interesse heeft heb ik het beeldmateriaal nog in hogere kwaliteit.

inverted? nee, dat was stunten op verzoek!
De rest van de tijd heb ik keurig op atti gevlogen.
Hoogstens wat lompere landingen gemaakt, maar de plof was met de acro op verzoek.
Ik zal er nog wat op oefenen.
Nu is het meer een ongeluk en geen echt 'commandootje'
Ik wou alleen de throttle weten in de hovering stand, maar je boort hem de grond in :D

Mooie avatar :D. Dat had ik de vorige keer echt gemist in de crash topic:D

Het is nog echt een ruw filmpje, niks gefilterd ofzo, maar er zijn zes en n halve minuut aan vluchtvideo's aan het uploaden.

Heb die echte ondersteboven helaas niet, maar wel een stuk waar jij volgens mij de boom in vliegt. Niet de crash op video (fpv'ers verlies je snel uit het oog) maar dan verschuif ik de camera naar de boom in kwestie. En in dat zelfde stukje een halve minuut later een harde landing van unrealistic. Geen schade toen gelukkig.

p.s. als iemand interesse heeft heb ik het beeldmateriaal nog in hogere kwaliteit.
Die landing had ik dan niet gezien...dus crash score met unrealistic bovenaan? Slechte landing =0,5 punt

unrealistic 1,5
garbungel 1
Ultimeci 0
Markoez 0

En ondanks al het geklaag over KK bordjes met dat ze instabiel zijn, gevoelig voor trillingen enz: Ik hou 'm toch best goed stil enzo, en hij zit met 4 tieraps rechtstreeks op t frame :p ik denk dat t toch echt de vlieger is ^^

@vinny: graag. de atti / gps gaat goed, maar met de acro gaat het snel, en dus ook snel fout.

@ultimeci: thx

Ik heb vorige week een Orange 910 onvanger op mijn F450 gezet.
Deze heeft preset failsafe waardoor je alle kanalen kan programmeren voor failsafe.
Dit heb ik zaterdag nog even getest en dat ging perfect!
Na uitzetten van de zender gaat de Naza in failsafe.
Hij (of zij?) wacht een seconde of 5 - 10 en start dan de RTH procedure.

En ondanks al het geklaag over KK bordjes met dat ze instabiel zijn, gevoelig voor trillingen enz: Ik hou 'm toch best goed stil enzo, en hij zit met 4 tieraps rechtstreeks op t frame :p ik denk dat t toch echt de vlieger is ^^
Denk dat jij de oplossing hebt gevonden voor alle mensen met instabiliteit problemen op KK boards. Je bouwt er gewoon een hoge toren op als tegengewicht bij wibbelen ;)

Hahaha dat valt wel mee ;-) Op die toren zit alleen een voltage metertje en mn ontvanger .... gebouwt met de 2e topplate, 8 moertjes en een flink stuk schroefdraad ... works always!

Vandaag met ducktape (met dank aan unrealistic voor het idee) een houdertje gebouwt van ducktape ... even lekker op gevlogen en werkt echt goed. Morgen ma eens wat leuke foto's maken!

@vinny: graag. de atti / gps gaat goed, maar met de acro gaat het snel, en dus ook snel fout.

@ultimeci: thx

Ik heb vorige week een Orange 910 onvanger op mijn F450 gezet.
Deze heeft preset failsafe waardoor je alle kanalen kan programmeren voor failsafe.
Dit heb ik zaterdag nog even getest en dat ging perfect!
Na uitzetten van de zender gaat de Naza in failsafe.
Hij (of zij?) wacht een seconde of 5 - 10 en start dan de RTH procedure.
Moet het nog steeds een keer testen op de AR8000!

Overigens terugkomend op onze discussie voordat ik wegging, de DX7 heeft twee versies blijkbaar. Denk niet dat de software verschil uitmaakt.
The "E"-version DX7 has an maximum range of 950 meters.
The US version DX7 has a range of 1600+ meters.

Het is juist de software die het verschil maakt, want die stelt de zendsterkte in, wat afhaneklijk is van de lokatie waarop die is ingesteld

Back