3e MBF Meeting 7 Juli '12

klinkt goed, buskant waar de taxi's staan? Ik leg mn zender wel op t dak, zie je me gelijk

en t is echt te merken aan de inhoud dat ik echt single ben :p be warned!

hahaha geen probleem, mn vorige auto was ook een bende, zelfs met vriendin :P

En prima, als je een kerel met een veel te dikke baard en een zwarte boodschappentas vertwijfelt ziet rondkijken dan ben ik het :P (quadje gaat wel mee, weegt toch niks ;) )

Shit heb de mijne net geschoren ;)

Dit is de route vanaf de afslag 34 van A2
routerz.jpg

Net al mijn 4 lipo's geladen en wat spare props gebalanceerd ;P

ik type 'm gwn in op google maps, klik op n knopje, dan knopje op mn tel en voila, nav volgen en we komen vanzelf aan :p

heeft er iemand een auto lader? Of een kabeltje wat ervoor gebruikt kan worden? Ik kan m'n lader wel meenemen, maar dat kabeltje is niet echt zozeer geschikt op t moment :p

ik type 'm gwn in op google maps, klik op n knopje, dan knopje op mn tel en voila, nav volgen en we komen vanzelf aan :p

heeft er iemand een auto lader? Of een kabeltje wat ervoor gebruikt kan worden? Ik kan m'n lader wel meenemen, maar dat kabeltje is niet echt zozeer geschikt op t moment :p
Voor je telefoon?

Nee, voor de lipo laders :p

voor graspop heb ik t kabeltje wat normaal voor accu's gebruikt wordt gekannibaliseerd om mn lipo op de usb lader aan te kunnen sluiten ... op het moment dus niet zozeer geschikt voor op n accu aan te sluiten :)

dus tis vooral hoe we gaan laden in't veld

wat voor lipo's? Heb een goedkoop ladertje met krokodilleklemmen. Is bijna overal op aan te sluiten met een beetje knutselwerk. Nadeel is, gaat maar tot 3s...

Ik heb ook dc/ac converter van 12 naar 230v je kan altijd die ook proberen als je lader dat ook kan

veel plezier vandaag! :p:p

en veel foto's en films maken natuurlijk!

ennuh, omdat ik er niet bij ben hoeft niet iemand anders in mijn plaats "commandotjes" te doen hoor! ;)

ik ga maar eens een tukkie doen!

Als het weer het toelaat zal ik eens kijken of omstreeks 17.00 uur de vogels gevlogen zijn...?
Alvast veel plezier!

Hans

Back