3e ronde NK Odoorn 16 mei

Hallo allemaal,

Tja ik baal als een stekker dat ik er niet bij kan zijn.
Helaas wegen Club-belangen nu zwaarder.
Ja dat heb je wel eens als bestuurslid.
Hans zit in hetzelfde schuitje dus gedeelde smart is halve smart (en dat ding is al zo klein)

Iedereen veel plezier en afgaande op de laatste uitslag zijn er meer dan drie kans hebbende voor de overwinning in de MiMi klasse, zpannend!!!
Bij de Full-size, Peter? kweet nie er ligt zomaar een kwelling op de loet.

Mannen, geef hem van jetje....

Frans

Er is vanmorgen nog een aanmelding binnengekomen en ondanks dat de inschrijving gesloten was hebben we die natuurlijk gewoon toegevoegd.
Laatste versie staat op de site.
Misschien dat er voor zaterdag nog wat veranderd dus kijk regelmatig even of je de laatste versie hebt (nu V2)
Op de dag zelf ontvang je bij inschrijving ook een geprint exemplaar

Ondanks dat het momenteel hier zo hard regent dat de putdeksels omhoog komen zijn de verwachtingen voor morgen goed.
Vannacht nog een fikse bui en morgen droog met een zonnetje en 3 bft. Vooralsnog geen enkele reden om het af te blazen. Ofwel:
De wedstrijd gaat door!!!!

Uitgerekend dit weekend blijkt er een stuk weg afgesloten te zijn. Ik ga straks kijken of we daar last van hebben en meld dit vanavond nog.

ik ben bereikbaar op 06-13869514

Tot morgen.

hoor net het weerbericht voor drenthe op tv. we beginnen met zon met alleen hier en daar een enkele bui aan het einde van de middag. lijkt me genoeg reden om het door te laten gaan toch? achjah hier staan de straten allemaal vol met water :p

Vorige week was het prachtig weer, morgen word het.. Matig. op zijn hoogst. Nou ja, zolang het droog is..

Maar even de partytent in de auto in ieder geval, liggen mijn spullen tenminste droog ;)

ik heb in ieder geval al mn plekkie gereserveerd :lol:

@ alwin
dat zeil waar ik het over had,,, 2*3 meter

Ik hoorde al van Robert (het is zijn thuisveld) dat ze daar misschien niet zo kapot zijn van een partytent.. Neem hem in ieder geval mee, al is het maar zodat mensen eronder kunnen acculaden ofzo

He, dit is de eerste keer dat ik meedoe aan zo'n evenement, maar ik lees net dat je een frequentieknijper nodig hebt. Moet ik dat zelf regelen? Of zijn die daar? Heb ik verder nog iets nodig?
Alvast bedankt! En tot morgen!

Jorn,

Frequentieknijper pak je van de frequentiepaal die op het veld staat. Hoef je dus niet zelf te regelen.
Gewoon zorgen dat je accu's vol zijn en je zender een kist meenemen. Thats all.

Bij inschrijving krijg je 1 consumptiebon en gedurende de gehele dag is er van alles in de kantine te krijgen. Tussen de middag staat de vetpan aan voor kroket en patat en ik geloof ook hamburgers.

Er is geen afzetting op de N34 dus TomTom hoeft niet in de stress te raken.

Tot morgen!!

En in de loop van de dag heb ik zelf ook een fijn griepje gekregen.. Achteraf maar goed dus dat ik geen uur van huis zat. Directe beschikbaarheid van een toilet was echt een vereiste :(

Ik hoop dat iedereen een mooie dag gehad heeft en ben benieuwd naar de uitslagen..

uitslagen (indien er niets veranderd)

F3K:
1. bas
2. peter
3. theo

MINI:
1 jaap
2 jorn
3 robert (goh ikkuh?? :lol:)

Jeugd:
1. robert
2. rob
3. weet ik niet :?

De mini competitie was vandaag een beetje als de finale van het songfestival: toch anders zonder de Toppers... ;)

Maar ik heb lekker gevlogen (wind ligt me wel) en ben super tevreden met het resultaat!

NKOdoorn2009.JPG

@Jörg : Thanx for timing and coaching me today!

Jaap

Laatst bewerkt:
Bas en Jaap en natuurlijk ook Robert, Gefeliciteerd!!!!:worship:

Theo, dersie, da hebbie mooi doan, mien jong:thumbsup:

Jaap,
Anders wel nee, om punten te pakken moet je er gewoon bij zijn.
Gewoon goed gedaan:yes:

Frans

PS de open dag op de vereniging was erg leuk.
Alleen het weer werkte niet echt mee, harde wind 5 met nog hardere windstoten er tussen door.

jaap,
ik zal die van mij morgen ook nog even op de foto zetten. komt naast de juniorenbeker van 2008 te staan :lol:

frans.
wij zaten in odoorn zo rond de 7m/s aan wind. hele dag met beide kisten zonder ballast gevlogen. nouja is de twaspi al redelijk zwaar (45 gram lood voor alleen cog). toch kon ik redelijk sturen en zelfs 5 minuten makkleijk vol vliegen en 1000 punten behalen bij de f3k groep.

Back