Hoe zo'n mooi begin kon uitmonden in een drama
Wat een paar geweldige dagen hebben we weer gehad.
Een kort verslag:
Donderdagmiddag zijn we direct vertrokken naar een camping in Odoorn. Toen die stond meteen door naar de familie Kinds die ons hadden uitgenodigd om lekker te komen eten. Theo en Ineke waren er ook.
Ineke die helemaal niets heeft met kamperen heeft ons aangeboden om bij hun te komen overnachten. Echte kampeerders als we zijn hebben we dat afgeslagen.
Een erg gezellige avond en ook Zuidlaren heeft een prima afhaalchinees.
Vrijdag zijn we naar Groningen gegaan. Het weer was niet al te best maar knapte in de loop van de dag flink op.
In een van de zijstraten zijn we nog tegen een bouwval aangelopen die blijkbaar gerenoveerd moest worden.
Opmerking van Helle:
kijk, hier gebeurt ook niks!!
(sorry Bart, misschien familie van je ?

)
's Middags nog even naar het veld maar die pret was van korte duur. Een ongelofelijke hoosbui en dus naar de tent. Daar bleek dat de binnen- en buitentent tegen elkaar aanlagen en dus natte dekens (aan het voeteinde).
Met een borrel op merk je daar niets van en we hebben dus toch uitstekend geslapen. Wel heb ik een ontzettende nachtmerrie gehad: Ik droomde dat Ineke, met alleen een keukenschort aan met daarop het embleem van het Rode Kruis, bij onze tent stond met een pannetje soep.
De wedstrijddag zelf werd uiteindelijk gevlogen onder (voor mij) moeilijke omstandigheden. Veel wind en met de juiste stuurmanskunst wist ik vaak om de vele bellen heen te vliegen. Duidelijk was dat vooral de eerste 3 hier veel beter mee om konden gaan en dan Bas met een absolute topprestatie. 7 Duizenders en 4% meer als de nummer 2. Ik zou er zenuwachtig van worden als ik Bas was, zo kort voor de Duitse Open.
En ben ik blij dat Theo met de Tantalus slechts 2 Twisters voor zich moest dulden.

Erg goede prestatie Theo!!
En, we hebben bij het F3K weer een nieuwe deelnemer mogen begroeten. Robert Nijhuis die op zijn eerste wedstrijd een verdienstelijke 53% heeft weten te behalen. Hulde!!
Sterke verhalen over de Mini-klasse laat ik aan de mini's zelf over.
Loet