Goedenavond beste volgers,
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen.. zelfs met de nodige aanpassingen welke ik toegepast heb om bij het orgineel in de buurt te blijven is het voor mij op een punt gekomen om er nu echt mee te stoppen. Zoals al eerder aangegeven heb ik mij op dit project verkeken en ik zit qua motivatie ongeveer op 0%. De trailer staat al maanden stil op de vensterbank en ik kan vertellen dat deze nu verhuist is naar de berging. Het is een hele dure leerschool geweest, het was leuk tot een zekere hoogte, maar de rek is er bij mij echt uit. Ik kan geen enkele prikkeling meer voelen om deze trailer af te maken. Mochten er bouwers hier zijn die denken; "Hé, dit wil ik wel proberen" dan zijn die welkom om alles over te nemen voor een relatief zachte prijs.
Mocht het tot verkoop komen dan zou dit er sowieso bij zitten, en spullen gemarkeerd met * zijn als optie.
- 1x volledig STL pakket zoals het bij Gallinger gekocht wordt ( 189,-) heb ik er voor betaald, nu kost het pakket 289,- )
- alles wat er reeds geprint is , dit kan in een grote doos goed verzonden worden omdat het modulair is gebouwd. ( bij elkaar zeker 4 rollen pla á 25 euro rol.
- een hele set ( 4 bed 2 ) met wedico banden inclusief kunstof velgen hiervoor. Dit zijn naar mijn idee beter passende banden dan er voorgeschreven zijn vanuit Gallinger. 150 euro aan banden.
- een hele set met lesu banden(4 bed 2)( velgen zijn geprint) deze banden zijn voorschreven vanuit gallinger. 150 euro aan banden.
-* 6x servo met metalen gears voor de besturing
- * n11 spindel motortjes voor de assen te liften, deze zijn voorgeschreven vanuit Gallinger, maar nooit gebruikt.
- gedraaide assen met lagers om de wielstellen beter te laten rollen.
- vering om de wielstellen te laten veren.
En alle reeds geprinte spullen die nog niet gemonteerd zijn. de trailer is overal zou ik zeggen voor 75% klaar, er zit verder geen electronica bij voor de aansturing voor de servo's.
Ik sta open voor alle oprecht geintresseerden, tel alle prijzen bij elkaar op en het is echt een dure trailer voor mij geweest. Dit hoef ik er niet voor te hebben uiteraard, maar wel een schappelijk bedrag. Denk hierbij aan een bedrag tussen de 225 en 275 euro zonder de opties mbt servo's en n11 motortjes.
Mochten er vragen zijn dan verneem ik die wel,
Bedankt voor jullie motiverende berichten door de bouwtijd heen!
Groetjes Tom