Hoi
Ik vheb jaren geleden met brandstof motoren gevlogen en begin nu terug met vliegen. Nu vroeg ik me af hoe je een 4 takt nu afstelt, ik weet dat je hem moet af stellen zodat hij zo min mogelijk toeren maakt maar nu. De sproeinaald meer open = rijker?. Wanneer zet je hem rijker? als hij te weinig toeren maakt en dus uitvalt, of juist als hij teveel toeren maakt? mij lijkt het rijker zetten nodig ivm te weinig toeren. kan een stomme vraag zijn maar ach stomme vragen bestaan niet is mij ooit verteld geweest ...
mvg
Ik vheb jaren geleden met brandstof motoren gevlogen en begin nu terug met vliegen. Nu vroeg ik me af hoe je een 4 takt nu afstelt, ik weet dat je hem moet af stellen zodat hij zo min mogelijk toeren maakt maar nu. De sproeinaald meer open = rijker?. Wanneer zet je hem rijker? als hij te weinig toeren maakt en dus uitvalt, of juist als hij teveel toeren maakt? mij lijkt het rijker zetten nodig ivm te weinig toeren. kan een stomme vraag zijn maar ach stomme vragen bestaan niet is mij ooit verteld geweest ...
mvg