4e FPV Meeting

Dank!

haha. Jup dat was even schrikken. Volgens mij was de "tik" mijn antenne die tegen de onderkant van je kist sloeg:).

Helaas geen beelden van de Low-lipo-actie:P. haha

Ziet er weer leuk uit Remy!
Werkt wel goed voor opnamen, zo'n headtracker. Kun je mooi de kisten om je heen in de gaten houden. Wel te zien dat met youtube de kwaliteit van de video achteruit gaat.

Ging je mijn start en landing ook nog uploaden? Ben wel benieuwd...

Klaas ik heb alleen de maiden vlucht van je. Dus de start en landing op zicht.
Wil je die hebben?

De tweede vlucht heb ik helaas niet opgenomen.

idd

Het zag er wel heel gezellig uit.
Ik weet niet of ik dat zomaar durf om over dat water te vliegen.
Echt top van je klaassie.
Een goede FPV instructeur erbij die ook nog mooie opnames maakt.
Jou weekend kan niet meer stuk.:cool:

Dank!

haha. Hij had zelfs twee "instructeurs"! En mij, én Robert!

haha.

Het is toch niet te geloven, wie het weet mag het zeggen:

Gister naar het veld gegaan, spullen opgezet, en binnen enkele minuten 11 satellieten voor de OSD, en 9 voor de tracker.
Alsof een of andere terrorist die dag wat satellieten uit de lucht heeft geknald?

Nougoed, alles werkt weer naar behoren.. Vreemd.

( klaas, de video is nu aan het uploaden)

Mooi dat het weer werkt Remy, maar wel balen dat je nu niet weet wat het was.

Vanavond nog heel even FPV gevlogen (5 minuten, tot m'n spotter wegging) maar er was een stuk minder te zien als zaterdag. Een grote heidevlakte is helemaal lastig oriënteren.

Leuk dat jij direct bent begonnen in een omgeving waar het lijkt alsof het enorm lastig vliegen is voor een beginner.
De landing is moeilijk, alsook het opstijgen, maar het oriënteren is idd vele malen makkelijker.
Komt bij dat je veel te gauw veel te gekke dingen doet als de omgeving maar saai is, met het gevolg dat je kist crasched of erger...hem kwijt raakt:).

( kspreek uit ervaring:()
:mrgreen:

Ja, je zou het bijna zeggen, alleen is het rare dat hij het voorheen prima deed. Ook i.cm. met een 1,3gHz tx, ook op de Minimag in dezelfde configuratie.
Al wissel ik met kanalen ( waardoor Bluefalconholland soms even de zweet tussen zijn reet zat), het maakt geen verschil.

Misschien omdat we dan toch met te veel verschillende frequenties in de lucht zaten ofzo. Het blijft heel raar.

Nee hoor Hugo, ik had nergens last van, binnen een paar tellen al op 8 satelietontvangst. maar ik moet mijn videozender niet te dicht bij de GPS hebben anders heb ik dat probleem wel.

Back