Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sander ik snap niet helemaal waar je je zo druk over maakt. Mensen willen graag zien wat er allemaal te koop is op de FPV markt en ik wil gewoon diverse mogelijkheden laten zien die er zijn. Verschillende merken en ook jou spullen zoals men al eerder aangaf.
Ter plekke zal er NIETS verkocht worden. Bij normale demo's word er over het algemeen gebruik gemaakt van jou merk en dat zul je ook merken in de verkoop erna. Alleen zijn er nu meerdere vissen in de zee en komen er steeds meer mensen hengelen.
Het feit is dat vele door de bomen het bos niet meer zien, daarom zijn meetings nu eenmaal belangrijk. Kunnen mensen zelf beslissen wat voor hun het belangrijkste is om aan te schaffen. Zowel de goedkope prut (wat best leuk werkt) als de kwaliteits spullen (het duurdere zoals IFtron) zijn van de partij. Mensen kunnen dan zelf oordelen.
Dit is dan ook de insteek dat ik savonds soms uren besteed aan telefonisch uitleggen hoe of wat met FPV. Het word denk ik tijd dat je mij eens wat serieuzer gaat nemen, en dat bedoel ik niet letterlijk![]()
MMMMM
ik wil iedereen verzoeken of topic/persoonlijke/op de man af dingen hier niet te plaatsen .
Doe dit anders via pb,s.
Iedereen is hier te gast bij robert,op het forum .
Laten we het hier dus gezellig houden .
Zo, dacht van het weekend even bij te kunnen slapen, maar dat begint dus al pet...
Maarrrr, volgens mij ben ik er eindelijk klaar voor!
Heb de camera net toch nog iets minder ver voorover gezet, nu zie ik nog net een stukje van de EZ-neus. Nu snel slapen, anders heb ik morgen een werkende FPV-kist en ben ik zelf zo gammel als wat...
![]()