4e FPV Meeting

Hey allemaal, nu het bij ieder zo goed gaat, heb ik wel weer zin in een meeting.
Ik zie veel mensen die zijn begonnen en veel nieuwe geïnteresseerden. Ik zat erover te denken om naar de Duitse meeting te gaan. Maar misschien is het veel leuker en makkelijker om in hier in Nederland een meeting te organiseren.
Is er interesse in een meeting. Ik zou dan wel het een en ander willen organiseren, mischien dat een van de oude rotten (positief bedoeld remy en sander :rolleyes:) Mij een beetje kan helpen met organiseren.

Ook even een animo check en kijken op welke dagen mensen kunnen.

Zaterdag of Zondag lijken mij de beste opties.

mvg Hugo Janse

Ik wil best van de partij zijn, maar ik heb 't té druk om e.e.a. te organiseren.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Ik zal ook graag van de partij zijn! Zijn weer heel wat FPV-vliegers bijgekomen de laatste tijd, ben benieuwd naar hun equipment en ervaringen.

Ligt er een beetje aan wanneer het gepland wordt, ik kan meestal in het weekend om de week op zaterdag. Lijkt me handig dat je een paar datums prikt zodat iedereen aan kan geven wanneer men wel of en niet kan.

Ik ben ook van de partij!

Echter laat ik mij nu een keer verassen:). In de volksmond noeman ze dat aanschuiven :rolleyes:

Hugo, qua organiseren; Zorg voor een geschikte locatie. Wildfladderen vind ik ook geen probleem, alleen dan wel op een geschikte locatie. Heb je die, dan hier even aankondigen dat mensen jou een mailtje moeten sturen voor het addres. Zo komen alleen écht geinteresseerden. Verder is er niet veel aan. Mensen die willen komen zorgen wel voor een eigen stoel:).

Ja ik ken hier wel wat boeren in de buurt dus plekje zal wel geregeld kunnen worden. Zit alleen even met het weer. Voor aankomend weekend ziet het er goed uit, maar daarna gaat het weer regenen en waaien. Denk alleen dat aankomend weekend te kort dag is of niet.

Datum Zondag 19 September

Laat even weten of het kan, anders wordt het 2-3 weken later.

mvg Hugo Janse

laat maar ff weten hugo. ben hier toch nog druk aan het bouwen om eventueel naar Karlsruhe te gaan vvoor de duitse FPV meeting. Moet zelf nog zo enorm veel uittesten en (om)bouwen... :)

Maar lijkt me wel weer eens leuk :)

Wil je wat weten of zeggen mail me op newtech at righthere dot nu
ben echt enorm druk en ben weinig hier om te lezen maar dat veranderd nog wel

2 a 3 weken later zou mij wel beter uitkomen.

Laatst bewerkt:
Hmm, gaat best redelijk op doodle zo te zien.

Inderdaad, hopend dat het aardig weer is. Het schuiven van de datum kan nu wat makkelijker. Toch handig, dat doodle.

Maarn, das voor mij maar een half uurtje rijden.
Zet mij ook maar op de lijst.
Anders had het hier in Loosdrecht wel gekund, maar das beetje lastig met plaatselijk vliegveldje.

Edit: Doodle ingevuld

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk 9 oktober. Helaas zie ik dat wiebe dan niet kan :( Maar dat is toch de datum dat de meeste mensen kunnen.

Zo simpel als dat klinkt is dat niet .
Je moet daarvoor uren hebben en laat de zaterdag nu net de drukste dag zijn op mijn werk .

Ik hoop wel dat jullie een beetje goed weer krijgen ,tis weer weken lang kak bah .
En ik zit te springen om mijn vlieguren te verhogen .

Zo simpel als dat klinkt is dat niet .
Je moet daarvoor uren hebben en laat de zaterdag nu net de drukste dag zijn op mijn werk .

Ik hoop wel dat jullie een beetje goed weer krijgen ,tis weer weken lang kak bah .
En ik zit te springen om mijn vlieguren te verhogen .

Tot hoe laat ben je bezig? Misschien dat we wat vluchten tegen donker kunnen doen daar, ik heb een mooie landingsstrip van knipperende kerstverlichting :)

Wie gaan er trouwens allemaal naar Duitsland aankomend weekend?
Ik ga wel maar zonder FPV (5.8G tx is stuk).
Denk dat ik veel van die mensen kan leren.
Ik neem wel een paar heli's mee.

Back