Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alles van verlichting deed het nu perfect! geluid is wat minder nu hij is niet helemaal stil maar ik vind het voor nu goed zoMooi, en ik ben nieuwsgierig of je nu wel kon rijden met verlichting aan? Wat dat vertel je niet.
Ik zou toch alles loshalen, het lawaai dat jouw model prodceerde is niet alleen op te loasen met wat vet.
Dat zag ik ja binnenkort eens even op mijn gemak kijken, en anders houd ik het bij de city trailer en zet ik daarvan het karkas weer even in elkaarOf bij www.tamico.de of www.rcbrmin.com - toucanhobby.eu heeft niet zoveel keuze in trailers.
Nationals gathering in engeland, een van de zoniet grootste rc events voor 1:14 trucks in engeland en fotos zullen zeker komenSwen, ik lees dat je naar een RC meeting in Engeland gaat. Welke en waar? Wel foto's delen hier op het forum.
Ja ik ga alleen via hoek van holland - harwich, dat scheelde een kleine 200 euro uurtje langer rijden is niet zon probleemEven gegoogled:
George Stephenson Exhibition Hall,
Newark Showground,
Lincoln Rd,
Coddington,
Newark
NG24 2NY
Dus het beste met de boot naar Hull, vele malen gedaan.....
Cor
Zal t voor de volgende keer onthoudenSwen, zou je tussen de plaatjes een "enter" en een spatie kunnen plaatsen, dat toont een beetje overzichtelijker
staat die alleen bij mijn laatste bericht toe niet die met de fotos meer helaasKan nu ook nog hoor, klik op "bewerk" links onderaan.