5e. Dutch Warbird & Scale Meeting Delta Oss 2010

@Jan

Beste Jan, het is dat jij zulke lieve woordjes over mij hebt geschreven hier, dus bij deze wil ik mij aanmelden en ik schrijf mij alleen in, omdat jij dat graag wil hoor, ik zal wel zien hoe ik die dagen doorkom, zal niet makkelijk worden.

Jaap Gaasbeek
Clipped Wing 1/5 Spitje 1/6 2,4 Ghz
BBQ ja 2 personen
Camperen ja met men campertje
Hond komt ook mee, incl schepje/plastick zakje:mrgreen:

Moet ik die geweldige sfeerverlichting weer mee nemen Jan ??? dan breng ik weer sfeer mee.:celebrate::celebrate:

Gr Japioooooooooo

Laatst bewerkt:
Hang die feest verlichting maar op Jaap, weet ik zondagochtend heel vroeg op welke camper ik moet kloppen (beuken eerder ;-) ).

Piper Cubbie is klaar om zondags om 9hr 00min 10sec van start te gaan :yes: ;-)

@Plotje

Wat lees ik nu hier ????

Kun je weer horen ???

Hebben ze er bij je laatste operatie (nog) grotere oren aan je hoofd genaait ??

Gr Japiooo

Laatst bewerkt:
@Jan

Jan als het kan wil ik graag vlakbij Vliegman staan, het was vorig jaar toch wel heel erg gezellig met hem en Vliegma is altijd lekker rustig zie foto hieronder.

629004166_5_OlmM.jpeg

Gr Japiooooo

OOOOOOOOOOOOOO nee alweer langs japiooooooooooooooo staan, doe ik weer geen oog dicht s'nacht,s die man gaat nooit naar bed :mrgreen::mrgreen:

Maar dan is het tot 3 uur `s middags wel lekker rustig.
Japio gaat naar bed als iedereen opstaat :roll:

dus ipv om 9 uur op z`n deur gaan staan te bonken zal ik hem wel even in bed helpen :D

Maar Japio is zijn leven aan het verbeteren.
Gaat langzaam maar als het meezit voor Japie,
Dan is die net de nieuwe Japio met Oss.

Dus we zien wel.

Han

Mhhh, willen we de nieuwe Japio wel leren kennen.

Ben juistum zo happy met de oude en zichzelfzijnde Japio (ja echt waar toch wel :yes: ).

De toon is wel weer gezet, beloofd weer een gezellig weekenddag(gen) te worden :yes:

Ja en nu ???? ik ben nu helemaal van slag, moet ik nu wel vroeger gaan slapen of niet :hammer:

Berto gaat helemaal goed komen dat weekend, alleen ze motten niet lopen zeiken tegen mij voor 1200 uur. :mrgreen:

Feestverlichting : check

Japio, s'morgens wat laat op gang??? moahhhhhh ................ valt wel mee hoor :wink:
Kom wel een bakkie doen als ook Denny meekomt, gelijk effe informeren wat ie anders doet in plaats van al die projecten eens afbouwen :mrgreen:

Ger.

Hahaha oeps Ger kent mij beter merk ik, Denny ja die komt natuurlijk ook mee, maar IK kan ook goed koffie zetten hoor en zelfs zelf goed koken, vraag maar aan Martin die serveerde ik zijn lievelings maaltijd, Bami met appelmoes:hammer:, nou dan lul je ni meer.

Ik kan jou zo wel ff vertellen wat alzo doe hoor.

1 : Stofzuigen
2 : Vaatwasser uitpakken
3 : Hond uitlaten
4 : uuhhhhmmm o ja post uit de brievenbus halen
5 : Foto's maken voor de site van Denny
6 : De site updaten van Denny
7 : Fakturen sturen ook niet geheel onbelangrijk
8 : BTW afdragen oeps das minder

enz enz enz dus druk druk druk

Ik ga geloof ma na bed, mogge vroeg op en de Sprint afmaken :hammer:

Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeee

Bij deze wil ik me ook opgeven:

Ruben Wijnhoven
AT6 2.2m saito benzine extra260 saito benzine 1.6m 2,4 Ghz
BBQ ja 2 personen
Camperen ja met caravan.

Jan,

Ik kom uit Sint Anthonis. En we zijn inderdaad zater + zondag van de partij. Zondags wel maar tot halverwege de middag. Hebben s'avonds nog andere verplichtingen.

Back