5e. Dutch Warbird & Scale Meeting Delta Oss 2010

Toch nog tijd kunnen vrijmaken voor deelname;

- Hans Hendriks uit Stein
- aanwezig vanaf vrijdagavond t/m zondag (met caravan)
- geen BBQ
- 2 vliegtuigen;
Gee Bee Senior Sportster, 248cm span, 7 cilinder stermotor
F-86 Sabre, 95cm span, e-impeller motor.
- zender 2,4 GHz

Grtz, Hans

even een geheugensteuntje.
Jan

De Aanmelding voor de BBq is gesloten.

Aan en afmelden voor de Meeting zelf, gaarne uiterlijk a.s. vrijdag voor 21.00u, want dan kan ik s'avonds laat, als ik thuis kom, nog de papieren rompslomp, enz. definitief afronden. Dat kan dit jaar dus wat later, omdat ikzelf door omstandigheden alsnog niet zal blijven kamperen en gewoon thuis zal slapen en vrijdags hoogstwaarschijnlijk ook nog niet aanwezig zal zijn. (is inmiddels definitief, ik ga met prépensioen en mijn collegas, van de afdeling Bouwtechniek, hebben die dag iets voor me in Petto!)

Zo te zien en te horen, gaan we goed weer krijgen, dus allemaal tot ziens in Oss,
groetjes,
Jan

Laatst bewerkt:
even een geheugensteuntje.
Jan
zeg je gefeliciteerd die iemand met pensioen gaat? In ieder geval: geniet ervan :)

Ik ben mn TA152 aan het klaar maken om te showen (hoewel niet af)
Nu breekt er alleen een controlhorn van mn flap af :(
Awel, weet ik ook dat dat iets degelijker moet gaan worden voor de eerste vlucht

Hoi Jan,

Het gaat een zaterdag vast een fantastische dag worden :) .
Het weer ziet er in ieder geval goed uit.
Kan zelf helaas niet vliegen :( .
Kreeg gisteren m'n mustang niet de lucht in voor een proefvlucht.
Motortje draaide niet lekker (achteraf bleek er een scheurtje in de brandstofslang te zitten (waarschijnlijk de oorzaak van de crash van vorig jaar).
Ook liep de nieuwe spinner met prop eraf en moeten helaas vervangen. Almedal nu te weinig tijd om de boel te herstellen en minstens 1 proefvlucht te maken. Ik kom een zaterdag wel met de spullen maar doe dan alleen statisch mee.
Meld me bij deze af door omstandigheden voor de bbq (had nog niet betaald).

Gr. Ronald

Wouter das toch geen probleem kerel dan neem jij die BBQ toch over van Ronald, oeps waar bemoei ik me mee.

Jongens het wordt een super weertje wens lullie een fijn weekend toe.

Gr Japiooooooooooooooooooo

even weer een geheugensteuntje;

Aan en afmelden voor de Meeting zelf, gaarne uiterlijk a.s. vrijdag voor 21.00u, want dan kan ik s'avonds laat, als ik thuis kom, nog de papieren rompslomp, enz. definitief afronden.
Voor de Barbeque kan niet meer aangemeld worden.

groetjes,
Jan

Nou ik sta al te popelen
De hurigane is er helemaal klaar voor
de D21 is ook klaar maar weet nog niet zeker of ik het aandurf er mee te vliegen
zo niet word het een rondje taxsien
Aleen de wielkappen ontbreken nog
De zukhoy krijg ik denk ik niet op tijd af
Heb nog wat problemen met de inbouw van de dempers
Maar ik doe men best

Hallo Jan,

Langs deze weg meld ik me af. :( Ik heb een defecte richtingsroer servo op mijn Sopwith Pup. Ik krijg dat nooit meer voor elkaar voor Zaterdag :confused:
Volgend jaar ben ik er weer bij. ;)

Met vriendelijke groeten,

Martin

het laatste geheugensteuntje;

Aan en afmelden voor de Meeting zelf, gaarne uiterlijk a.s. vrijdag voor 21.00u (sluiting inschrijving), want dan kan ik s'avonds laat, als ik thuis kom, nog de papieren rompslomp,pilotenbordjes, enz. definitief afronden.
Voor de Barbeque kan niet meer aangemeld worden.

Martin, heel jammer dat het niet gaat lukken.

Johan, fijn dat je weer anders besloten hebt, je neemt de plaats in van Martin (nr.17)

www.janhermkens.nl/oss2010Exellijst.xls

groetjes,
Jan

Beste,

Ik zou graag zondag willen komen kijken en foto's nemen van de Warbird modellen. Zelf heb ik geen vliegtuig (misschien iets voor de toekomst...). Ik neem aan dat dit geen probleem is?

Mvg. Gideon van der Giessen

Back