5e FPV Meeting topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft even geduurd want HD is een behoorlijke kluif, maar hier is et dan. ;)

Deel 1:

Deel 2:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is Leuk Sven !!!!!

Schrik er zelf ook van HOEVEEL man er naar JOU maiden staan te kijken !

Leuk filmpje ! sta er zelf ook eens op :-)

Haha ja ik zag het (gelukkig!) pas nadat ik de beelden terug zag. :lol: Wat een drukte!

Duizend maal dank voor de nieuwe ervaring Frank! Het was erg fijn om de eerste stap veilig aan de kabel te mogen doen. Dat was een stuk ontspannender dan ik verwacht had. Ik moet alleen wel leren om wat lager te blijven denk ik. ;)

Haha ja ik zag het (gelukkig!) pas nadat ik de beelden terug zag. :lol: Wat een drukte!

Duizend maal dank voor de nieuwe ervaring Frank! Het was erg fijn om de eerste stap veilig aan de kabel te mogen doen. Dat was een stuk ontspannender dan ik verwacht had. Ik moet alleen wel leren om wat lager te blijven denk ik. ;)

Dank gaat ook naar jou en (wie had jou nu ook al weer als eerste uitgenodigd om met zijn vliegtuig te vliegen? ) . Zonder die discussie, om Sven in de lucht te krijgen, zou er niet zo snel een FPV meeting opgezet zijn.

Kan wel zeggen dat we er allemaal van genoten hebben en leuke ervaringen met elkaar uitgewisseld hebben.
Zo ie zo om elkaar eens een keer te zien was al grappig!
Daarbij dan ook nog de locatie en het weer.....

Met twee woorden:

TE GEK! Echt een onweis leuke Edit Sven!

Ps, wat bleek, de okto wilde zichzelf veeeel te graag horizontaal houden..Eindelijk de knop in de software gevonden waarmee we hem wat "zompiger" kunnen vliegen:)

leuke fimpjes sven!!! Errug leuk mezelf aan de gang te zien :D hahahahahahah

en mooi remy: dan willen we die de volgende keer goed los zien gaan! :D

Sven, prachtig filmpje! Mooi gemonteerd ook. Gezellige boel. Wel veel water in de omgeving trouwens. Eindelijk ook wat gezichten te zien...ik weet nu wie Pieter en Sven zijn! En Pieter...klasse gevlogen! Nu Sven nog, maar wat een pech kerel met je videobril. Komt allemaal vast nog wel goed.

MVG. Robert.

het was SUPER gezellig! en dat water was goed te ontwijken, en waren goede referentie punten, dus vloog wat fijner.

en bedankt! Ben ook errug trots op mijn eerste echte eigen fpv vlucht, en echt helemaal verslaafd ook gelijk :)

en met sven komt wel goed!!! Effe die nemo klaarstomen. Wachten op zijn bril hoeft niet, hij kan de mijne gebruiken met zijn diopters :D

enne, volgende keer moet je er bij zijn robert!!! echt een heerlijke dag geweest :)

super prachtig filmpje, voor het eerst dat ik mezelf zie vliegen, en ze zag vliegen :D
Mooi gemonteerd, echt van genoten om het in zo'n scherp beeld terug te zien !

Leuke montage Sven, goed om te zien dat je nu eindelijk (!) eens FPV gevlogen hebt :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Nou, ik kan natuurlijk niet achterblijven.
Tijdens mijn testrondje heeft nog even iemand op de "rec" knop geduwd...
saaie vlucht maar heb er wat spannenders van proberen te maken.

5e FPV meeting

Leuke dag met super mooi weer. Veel gezien en geleerd. Hier een collage van de dag.
Op naar de 6e meeting!
Groet Frans Br.
Watergang

ERRUG Gaaf frans!!!!

komen de gebruikte foto's ook los ergens te staan? :P
(of alle foto's die je gemaakt hebt)
Of heb ik over de link heen gekeken? :P

Ik kon het echt niet laten.. een inkoppertj eigenlijk.
Sorry Swen... Zal het nooit meer doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back