Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je moet eens kijken of je naar de meeting kan komen.
Ik heb hier nog wel een multiplex rx9 synth ds-ipd liggen. Heb er zelf volgens mij 2.5km mee gehaald met standaard antenne zonder problemen.
![]()
Stuur maar een pbtje als je interesse hebt.
Je zit gewoon de nieuwe BF3 te spelen op je PS3.Ziek thuis, dus tijd om af en toe wat te klussen... (jammer van het mooie weer)..
X-1000 ingeregeld op de zender.. Nu pan/tilt blokje maken en zien hoe het werkt met een cam erop.. spannend!
Je zit gewoon de nieuwe BF3 te spelen op je PS3.![]()
Waarom de GPS ook niet inwendig wegwerken? Dat schuim houdt geen radiogolven tegen. En als je de "kamers" goed dicht lijmt, zal de elektronica een eventuele ongeplande tewaterlating overleven.De Funcub schiet al aardig op.. Romp zit in elkaar (moest en zou de OSD inwendig wegwerken. Schakelaar onderop en GPS module boven op de rug)
Waarom de GPS ook niet inwendig wegwerken? Dat schuim houdt geen radiogolven tegen. En als je de "kamers" goed dicht lijmt, zal de elektronica een eventuele ongeplande tewaterlating overleven.![]()
Een "service luikje" maken.Tja... ik "dacht" dat dat niet kon.. inwendig wegbouwen van de GPS module..Kan hem nu niet meer inwendig inbouwen.. Romp zit al aan elkaar..
Ach, zal vast niet m'n laatste FPV kist worden dit![]()
nACHtvliegen met FPV? Fris hoor.ACH, ik zal er mijn licht eens over laten schijnen...