bon
ik had een trex 600 esp.
uiteraard op 6S, anders heb je idd te lage headspeed, en zien je lipos nog meer af.
20C zou ik persoonlijk niet meer nemen. zou toch zeker een 30C nemen. 20C ziet goed af in e 600..
5000 is het meest gebruikte bij 600 size, de balans is daar ook op voorzien.
je vliegtijd hangt af van je vliegstijl.
ben je beginner, dan heb je niets aan 2200 toeren, maar wel genoeg aan 1800... dit doet al veel in vliegtijd...
doe je gewone acro/rondvlucht of 3d? pitchpullen? verbruik stijgt dan ook alweer...
Zoals je zelf aangeeft is het vr gewone rondvlucht. tja.. dan zou ik het toch doen die 20C... (wel bij UH duitsland kopen, heb je zowieso geen douanekosten. dollar staat interessant genoeg vr moment (
XE - The World's Favorite Currency and Foreign Exchange Site) )
ik gebruikte mijn 600 lipos dan ook voor mijn 700 (2*6s 5000)
dus dat was wel handig.
idem voor de 500: 6s 3000 mah => 2*6S 3000 voor de 6HV...
FYI er zijn idd mensen die afstappen van de 5000 vanwege het gewicht... bij ons op de club zijn er die met de 700 nu met 2*6s 4000 vliegen: lager gewicht, en minimaal kortere vliegtijd.
persoonlijk ga ik nu ook voor de RJX90EP overstappen op 4000, want met de 5000 haal ik nu al 8,5 minuten acro-lichte 3D!
hangt ook af van je blades natuurlijk..
ga je halfsymmetrische blades gebruiken zoals spinblades.de kan je op veel lagere headspeed draaien en dus langere vliegtijden...