6e. Dutch Warbird & Scale Meeting Delta Oss 2011

ik zie Han al komen
mvc-606s.jpg

Ground%20transport%20AT-11.JPG

Ground%20transport%20rc-45j.JPG

MVC-002S.JPG

meer hier : http://www.twinbeech.com/ground_transportation.htm

Jammer dat er niet kan zijn :(
hopelijk volgend jaar weer :yes:

Laatst bewerkt:
Nog even een huishoudeijk berichtje.
Onze penningmeester maakt zich lichtelijk zorgen over de betalingen voor de BBQ.
Gelieve per BBQ deelnemer het bedrag van 12 euro over te maken op nummer 524978190 t.n.v. Delta Oss o.v.v. BBQ.

Verder info betreffende de lunch, de keuken is op beide dagen open van 11:30 tot 13:30.
Er is een warme lunch te koop in de vorm van soep, uitsmijters en broodjes kroket of frikandel tegen schappelijke bedragen.
Verder diverse andere broodjes en snacks. Daarnaast voor de drank een blikjesautomaat.

Stroom voor laden van accu's is voorhanden op het veld.
Vliegtijden zijn van 9:00u tot 20:00u op zaterdag en zondag.
En ten slotte voor de nieuwkomers nog even de locatie:

http://www.gpscoordinaten.nl/toon-kaart-mijn-locatie.php?lat=51.784442&lng=5.515008&lab=Delta%20Oss&z=17&w=800&h=800

De meest voor de hand liggende route vanaf de snelweg A-50 is afslag 52 Oss-Heesch, vervolgens richting Oss op de Cereslaan die overgaat in de Heihoeksingel. Blijven volgen rechtdoor op de Kleinussenstraat, kruispunt oversteken en vervolgens doorrijden op de Huizenbeemdweg. Dan rechtsaf de Mikkeldonkweg in, oversteken Kennedybaan en dan vervolgen in de Frankenbeemdweg. Het vliegveld ligt dan aan de linkerkant.
Tot ziens!

Laatst bewerkt:
Zal Onno bovenstaande route eens doormailen, die gozer komt er al jaren en kan het nog niet zelf vinden :roll:

Als het in de auto past kan ik zaterdag mijn fun-scale Taylorcraft meenemen en 's morgens even komen vliegen. Helaas moet ik 's middags alweer weg naar een reeks verjaardagen.

Hallo Piloten,

Ik kom samen met Jasper Toet. Hij neemt een fieseler storch 1/6 mee.

01. Rob de Wildt/ Oss/ P-51 1m80/ Zat en Zon/ BB; JA 2x/ Camperen nee.
02. Frank Hartog/Westervoort/ Sopwith pup Tiger moth Zat en Zon/ BB Nee / Camperen ja: camper
03. Berto van den Bos / Huizen / F-15c Eagle (veld is groter dan m`n thuis veld ) / Decathlonnetje / Tipsy Nipper / alleen zondag
04. Onno Nijdam / Weesp / TC Piper Cub / alleen zondag
05. Ray Struik / Arnhem / Tiger Moth / Zat & Zon /BBQ 2x / Camperen Ja Caravan
06. Wouter Vroom / Vlaardingen / Sparrowhawk / zat. / BBQ ? / Kamperen Nee
07. Jeroen Weel / Heerhugowaard / Sukoi 2m7, D21 2m6 / 2,4GHz /zat en zon / BBQ ja / camperen ja busje
08. Paul Druyts / Hengelo / Fokker D7 2m20 / 2.4GHz / zat / BBQ nee / Camperen nee
09. Patrick Snijders/Waalwijk/Ziroli Corsair sp 236(statisch)/Zat/BBQ nee/Camperen nee
10. Robin van Rossum / Oss / Fokker F8? / kan. 72 / zat en zon / bbq nee / camperen nee
11. Leon Weernekers/ Wageningen/ F9f phanter/ Curtiss Jenny of mischien FW190/ zat-zon?/ BBQ ja 3x/ camperen nee
12. Davy Carmans / Herk-de-Stad / Stuka 2,5 m / Lancaster 2,5m / nog ander spul / 2,4 Ghz / zondag / BBQ nee / kamperen nee
13. Ronald Kunenborg/ Hoogeveen/ Spitfire 2m80/stuka 2m50 of Typhoon 2m50/ 2.4GHz/ Zon.
14. Pascal van den Heuvel / 1/5 PT-17 Stearman, 1/5 Stampe SV.4b/ zat & zon/ 35 MHz 74 / BBQ ja/ camperen ja
15. Steffen Jansma/ Spacewalker II./ zat & zon/ 35mhz 71/ BBQ ja/ camperen ja
16. Bart Gijsbers / Fokker 27, A10, F15? / zon / 35mhz 61 en 2.4ghz / BBQ nee / camperen nee
17. Kim Vlasblom/Piper Cherokee/zat? & zon?/ 35MHz 78/ BBQ nee/ kamperen nee
18. Ton van Munsteren/Corby, etc etc /zat/ 35MHz80 en 2.4/ BBQ ja/ kamperen nee
19. Leonce bimbergen/ Corsair/ Mustang P51D/ 2,4/ BBQ 3x.
20. Sam Bimbergen/ FW 190/ cap 232 / 2.4.
21. Piet Huismans/ Cap 20/ BBQ ja/2,4/ Kamperen nee/ zat.
22. Han Witteveen/ Epe/ Beech D18 en Lapidar/ 2.4 en kanaal 76 Zondag!!
23. Jaco Keja / Oss / Lavochkin 5 / 2.4 Ghz / zat / BBQ ja
24. Ramses de Looff / Gloster Gladiator Mk.I (statisch) / zondag
25. Jasper Toet / Hoogeveen / Fieseler Storch 1/6 / 2.4 Ghz / zon / BBQ nee

Tjonge, eindelijk alles in de camper gekregen; binnen plek genoeg
maar dat deurtje is zo smal..........:mrgreen:

full

tot vanavond dan maar,

Frank

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste allemaal,

Het regent hier dat het giet en volgens buienradar wordt het hier en in Oss de komende uren niet beter.
Ik wacht het nog een tijdje af, maar ik heb niet zo'n zin om een eind te rijden en dan niet te kunnen vliegen.

Ik ga het er niet op wagen. Verschillende voorspellingen geven ook voor vanmiddag regen en de wind gaat ook nog aantrekken.
Heel misschien lukt het morgenmiddag om te komen.

Het ziet er nu wel heel somber voor me uit.
Een zender die niets meer doet.
Hoe los ik dat nu op.

Balende Han.

Ik heb nu weer en zender gereed.
Vtaag niet hoe.
Nu nog de beech in programmeren.
Net of ik niets anders tedoen heb.

Han.

Ah, komt goed.

Vrees dat vandaag ook een verloren dag is geweest, naj morgen gaat dat allemaal goed komen.
Ga zo maar eens pakken.

Hij werkt nog steeds.
Laatste controle nu en dan inladen maar.
Lapidar blijft denk ik maar thuis.
Neem dukkie nog wel effe mee.

Han.

De auto hier staat ook klaar.

Morgen +/- half 8 vertrekken, de kar met spullen aankoppelen op het werk en op weg naar Oss :D

Heb alleen de F15 mee.

Tot morgen.

Grt,
Berto.

Back