6e. Dutch Warbird & Scale Meeting Delta Oss 2011

Zaterdag niet het mooiste weer maar klopte wel wat ik zij in een eerdere post dat het rond twee uur wat droger zou worden.

Ondanks de erg lage opkomst toch lekker kunnen kletsen kunnen vliegen.

Rob en de andere heren van Delta Oss bedankt weer voor de gezelligheid en heerlijke BBQ.

Hier nog wat plaatjes ;

schaaloss2011.jpg

schaaloss20111.jpg

schaaloss20112.jpg

schaaloss20113.jpg

schaaloss20115.jpg

schaaloss20116.jpg

schaaloss20117.jpg

schaaloss20118.jpg

schaaloss20119.jpg

schaaloss201110.jpg

schaaloss201112.jpg

schaaloss201114.jpg

schaaloss201116.jpg

schaaloss201117.jpg

schaaloss201120.jpg

schaaloss201121.jpg

schaaloss201123.jpg

schaaloss201125.jpg

schaaloss201127.jpg

schaaloss201129.jpg

Ton

Dat het weer slecht was zou kunnen zijn omdat wij er niet waren ik en Jetprop, wij zijn de zonnetjes in huis wat dat betreft:yes::yes: op Japio na natuurlijk:yes::yes:.
Maar niet getreurd wij hadden gister bij de wedstrijd para in Weert ook niet zo een denderend weer.
Maar vandaag was het voor Oss een stuk beter en das mooi meegenomen.

Heee Vliegman was jij en Jetprop er niet dan:rolleyes:, heb jullie niet gemist:p.

En daarbij nog wat heb we nou aan een zonnetje in huis we moeten die op het veld hebben.

En dan ook nog afwezig door een wedstrijd moet niet gekker worden.

Nou oke dan heb jullie wel een beetje gemist:yes: had wel leuk geweest jou Tiger Moth met die van Frank en Ray in de lucht.

Ton

Foto`s zondag

Thuis van een zeer gezellige dag!

Samen met m`n zwager ben ik vandaag geweest en we hebben erg genoten! Veel moois te zien en het weer was de hele dag prima, `s ochtends wat grijs nog, maar `s middags erg heet in de zon met bijna geen wind. :zon:
Enkele forumleden gesproken en de mooie kisten bewonderd. Er werd me zelfs spontaan een vlucht met een P-40 aangeboden, maar dat is er niet meer van gekomen omdat we rond 16:30 moesten gaan. Wel nog bedankt voor `t aanbod! Heel gezellige sfeer!
Er werd mooi gevlogen en ook enkele mooie samenvluchten o.a. van de twee Tiger Moths, De Stuka samen met de Fieseler Storch en de twee jets.
Voor zover ik gezien heb, heeft ook niemand schade gevlogen op een gebroken prop en ontzette neuspoot na. Super!

Toen de zon doorbrak ben ik 'wat' foto`s gaan maken, dus de kisten die er `s ochtends wel en `s middags niet waren staan er helaas niet bij. Een kleine selectie:

Oss-01.JPG

Oss-02.JPG

Oss-03.JPG

Oss-04.JPG

Oss-05.JPG

Oss-06.JPG

Oss-07.JPG

Oss-08.JPG

Oss-09.JPG

Oss-10.JPG

Oss-11.JPG

Oss-12.JPG

Oss-13.JPG

Oss-13a.JPG

Oss-14.JPG

Oss-16.JPG

Oss-17.JPG

Oss-18.JPG

Oss-19.JPG

Oss-20.JPG

Voor de rest van de 262 foto`s: ..klik hier

Organisatie goed verzorgd!
Bedankt voor de leuke dag!

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt:
Zaterdag koud maar niet minder gezellig

Zaterdag was het wel wat kouder dan vandaag.

Toch leuke kiekies van de Moth's

Oss_1.jpg

Oss_2.jpg

Organisatie bedankt voor het leuke weekend. Als het past volgend jaar weer.

Groeten,
Ray

Ook ik ben na een ritje van 1u45 weer thuis ! Het was weer erg gezellig in Oss... Een dag die wat somber (maar drukkend) begon maar uiteindelijk zwetend naar huis met de airco op 16... :-) Het was een geweldige vliegdag. Heb me kunnen uitleven met de Stuka en de Lancaster...

Mijn foto's volgen gauw ! Ben ze eerst aan het sorteren en dan nog bewerken en plaatsen...

Moesten er mooie foto's of beelden zijn van mijn Lancaster of Stuka, dan ben ik altijd kandidaat... :-)

Mensen van Oss : bedankt voor de toffe organisatie !

Groetjes,

Davy

Hehe ook weer terug.
Wat een heerlijke dag Delta Oss bedankt.:yes:
Lekker 5 vluchten gemaakt met de beech.
Wie had dat een dag hiervoor gedacht.
Mis alleen 3 servo afdekplaatjes.
Dus weer aan de hanskin.:yes:

En dan hier heel veel foto's van onzr forumfotograaf Jan.

Schaalmeeting Oss 2011

IMG_1162.JPG

Groeten Han.

Ik kwam gisteravond weer het huis in om 21:30 en nee niet omdat de vrouw mij er niet in liet ;-)

Organistaie bedankt het was weer top geregeld en volgend jaar hopen wij ook zeker weer van de partij te zijn :yes:

De dag begon errug grauw en durfde dan ook pas om half 3 toen het grauwe optrok de F15 uit te laten.

Heb in totaal hiermee 4 vluchten gemaakt en nog wat vluchten met de Piper Cub van Onno waarbij ik het steeds voor elkaar krijg om de motor uit te krijgen.
Heb daardoor 1x een buitenlanding gemaakt.

Verder werdt er door iedereen lekker gevlogen en heb me zeer goed vermaakt met een kijken en OHèn.

Tot volgend jaar.

Grt,
Berto.

Hoi allemaal,

deze vond ik zo leuk dat ik er een filmpje van had gemaakt :

Groetjes,

Davy

Laatst bewerkt door een moderator:
Names de organisatie en de club alle deelnemers en piloten bedankt voor de mooie display vluchten die er gemaakt werden. Er werd heel gemoedelijk op elkaar gewacht, gewoon super!
Ook nog een bijzonder compliment aan alle Die-Hards die zaterdag stonden te popelen om te kunnen vliegen, en dat na het wegtrekken van de motregen ook gedaan hebben.
De laatste vlucht is door Leon nog gemaakt om 19:45 nadat hij eerst bij de BBQ had "bijgetankt".
Voor volgend jaar kunnen we misschien vast afspreken dat we het laatste (volle) weekeinde van juni pakken. Dat is dan 23 en 24 juni 2012. E.e.a nog te bevstigen door onze ALV, maar schrijf die datum gerust vast in je agenda.
Als het goed is die dag geen vaderdag, pinksteren e.d.
Bovendien hopen we alle deelnemers en het ontbrekende stuk van de vaste kern weer terug te zien.
Tot ziens!
Rob

Ik wil vliegclub Oss bedanken voor de gastvrijheid.
Het was weer een leuke en gezellige dag.

Groeten Onno

Ook ik wil DeltaOss bedanken voor de gastvrijheid! We hebben een super dag gehad gisteren met vele mooie vluchten.

Groeten,
Bart

Voor volgend jaar kunnen we misschien vast afspreken dat we het laatste (volle) weekeinde van juni pakken. Dat is dan 23 en 24 juni 2012. E.e.a nog te bevstigen door onze ALV, maar schrijf die datum gerust vast in je agenda.
Als het goed is die dag geen vaderdag, pinksteren e.d.
Bovendien hopen we alle deelnemers en het ontbrekende stuk van de vaste kern weer terug te zien.
Tot ziens!
Rob

Ik hoop er in ieder geval volgend jaar wel weer bij te zijn.
Gezien de mooie foto's heb ik nog meer spijt van dat ik er niet bij kon zijn
veel mooie foto's van mooie toestelen

Gezien de mooie foto's heb ik nog meer spijt van dat ik er niet bij kon zijn[/SIZE]

Precies! als je dat maar weet!! Ha ha dat zal je leren!

Mannen van Delta hartstikke bedankt ook namens Tineke, voor de lekker relaxte sfeer, de gastvrije ontvangst en de voortreffelijke catering

(en wat maakt dan een ietwat vochtige atmosfeer nog uit...)

Frank

Bijdeze willen wij de organisatoren van Oss bedanken voor de gastvrijheid en voor twee geweldige dagen, tot volgend jaar

robke en de rest van delta oss

super bedankt voor jullie moeite, de bbq was lekker.
Helaas is dit het enige actieve dat ik dit jaar heb gedaan i.v.m de scale meeting in oss
mn stearman, had geen zin om te vliegen ,last van zn knie schijnt (is door zn mains gezakt na onze club flyin).
en de stampe zei tijdens de maiden op ons veld bekijk t maar mannetje, en de compressie van de viertakt ging vakantie vieren.
Al met al een pech jaar dus.
maar ondanks dat en het mindere weer dit jaar genoten van alles wat vloog daar.

bedankt en tot volgend jaar

greetz pascal

Back