7 de FPV meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou graag eens met een 5.8 patch willen vliegen en ruik een mogelijkheid om dat op de meeting te doen.

Zijn er mensen die met een 5.8 patch vliegen? En zo ja zou ik er ook even mee mogen ontvangen tijdens de meeting :) ?

Vlieg nu nog gewoon met de standaard omni's.

Daar zijn meetings voor inderdaad.
Je mag mijn patch wel even aansluiten. Heb female, jij male?

Groeten
frank

Frank, vanwaar de meet maar tot 16:00? Ik moet in de ochtend eerst nog een demo vliegen, en wilde daarna naar montfoort. BBQ Idee van Leo is niks? Mits goed weer natuurlijk.

Frank, vanwaar de meet maar tot 16:00? Ik moet in de ochtend eerst nog een demo vliegen, en wilde daarna naar montfoort. BBQ Idee van Leo is niks? Mits goed weer natuurlijk.

Hoi Remy,

Wanneer er erg veel mensen nog zijn zal het gerust wat langer mogen maar een BBQ is helaas niet mogelijk. Het terrein is/wordt/moet afgesloten, had het al gevraagd maar is helaas niet mogelijk.

Volgende keer beter/anders organiseren ? En dan of in Ijmuiden of bij Roel op de camping.

Frank

:( baal steeds meer dat ik er dan niet bij kan zijn... want het wordt wel lekker gezellig druk zo te lezen :(

Leuk initiatief Marco bedankt !

De koffie is het probleem niet... de generator wel....

Wiebe kan een 12 volt generator meenemen voor lipo's WAARVOOR DANK !!

Maar ben (eventueel) nog steeds op zoek naar een generator die een koffie zet apparaat aan kan....

Nee nee, ieder voorzich. Mits geen oplossing voor de generator natuurlijk:).

Frank opnieuw bedankt voor het initiatief. Volgende keer zal ik weer eens kijken wat ik kan doen.

Of er moet iemand zijn met een koffiezetter van 750 watt.
Mijne van ome Philips is 1400.
Ik red het net denk ik 5 uur zonder koffie hihi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back