7 de FPV meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Roel,

De eigenaar van de vorige keer aggregaat is met aggregaat en al op vakantie :-(
De senseo staat hier...

Vergeten jullie de Zonnebrand en zonnebril niet mee te nemen !!!!!!!

242bz4k.jpg

Frank,

Hoe zit het met de tijd van 16:00? Maandag word het een prachtige zomerdag dus ik verwacht dat het zondagavond een prachtige vliegavond word.
Is daar ook nog een mogelijkheid voor? Of is het meer een kwestie, wie zin heeft gaat mee naar een plek en word er daar gevlogen.

Heb maar even een schoenendoosje geprepareerd als zonwering voor mijn schermpje. Als beginner zonder bril moet je toch wat op zo'n ZONdag.

Frank,

Hoe zit het met de tijd van 16:00? Maandag word het een prachtige zomerdag dus ik verwacht dat het zondagavond een prachtige vliegavond word.
Is daar ook nog een mogelijkheid voor? Of is het meer een kwestie, wie zin heeft gaat mee naar een plek en word er daar gevlogen.

Per email beantwoord...

Zonder dollen....

Heb regelmatig gedacht om een check list te maken.
1) voor als ik "op reis" ga en zeker wil weten dat ik alles bij me heb.
2) voor elke start, net als een echt vliegtuig

Lijkt nog steeds goed te gaan.

Zondag trekt het warmtefront naar het noordoosten weg en zorgt een hogedrukgebied boven het Europees vasteland voor een zuidelijke stroming waarmee snel warme en geleidelijk drogere lucht zal worden aangevoerd. In de loop van zondag zal de zon steeds meer de ruimte krijgen, maar het noordoosten kan nog enige tijd last houden van veel bewolking. Naar verwachting is het zondagavond in een groot deel van het land zonnig en zal het nog lang warm blijven waardoor het een heerlijke avond zal zijn voor een gezellige barbecue. De temperatuur komt al op een zomers niveau met maxima uiteenlopend van 21°C op de Waddeneilanden, 24°C over het midden van het land en 26 of lokaal mogelijk al 27°C lokaal in het zuiden. De zwakke tot matige zuidwestenwind krimpt in de loop van de middag en avond naar het zuiden tot zuidoosten

@Robert Door gestuurd...

Mannen geen grapje !!! Nemen jullie ZONNEBRAND MEE !!!! :-)

windkracht 3.. in de middag zelfs minder.....

Heb er zin in...

Frank

Wie zorgt voor de doorgeknipte wc rollen.

En is er iemand die mij zou kunnen oppikken in montfoort vanaf de bushalte. Ik neem de bus vanaf utrecht. Dus wat is de handigste halte om uit te stappen?

Moet helaas afzeggen, me vader moet ergens heen dus die kan me niet brengen. En voor school ben ik bezig met het jaarboek en die moet maandag ochtend bij de drukker zijn en het is nu al behoorlijk stressen.

Wens jullie veel plezier en verheug me op jullie foto's, filmpjes en verhalen. Hoop volgende keer dat er een meting is me rijbewijs te hebben en zo makkelijker te kunnen komen.

Andreas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back