Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben het met Christian eens, en heb hetzelfde ervaren zoals hij.Wederom was het weer een gezellige en ook nog leerzame dag !
Het is toch leuk om lekker relaxed overal een beetje te kijken en te snuffelen.
Ik kreeg spontaan een videobril op mijn hoofd geduwd om zo mee te kijken met de vliegende FPV'r. Heel erg leuk en ik stribbelde ook zeker niet tegen.
Dus lekker door de bril van Roel gekeken relaxed op een stoeltje. En als iedereen om me heen ineens was vertrokken dan had ik dit zeker niet gemerkt, ik was helemaal in een andere wereld
Af en toe bij een aantal mensen gaan staan en aandachtig geluisterd naar de theorie en praktijk verhalen. Bijvoorlbeeld over de beroemde "klaverblad" antenne's. Als nieuweling die nog steeds wil starten is dit erg leuk om te volgen. Dat is ook het leuke aan deze hobby, mensen hebben ieder een eigen reden waarom ze voor deze tak van sport hebben gekozen.
De een vind de techniek erachter erg interessant, de ander wil zich gewoon in zijn eigen vliegtuig verplaatsen en iemand anders wil gewoon weer hele mooie beelden maken...
Ook nog een tijdje met Hugy zijn "draadloze" bril meegeken en was erg mooi ! Hij heeft me ook nog wat tips gegeven over hoe je het beste kunt beginnen...
Iedereen bedankt voor de gezellige en informatieve middag !
Groeten,
Christian
P.S. Mijn execuses voor het achterlaten van het lege "Bullit" blikje bij de uitgang van het vliegveld. Ik ben al pratend naar mijn auto gelopen en dit compleet vergeten...
Dit alles erg zuiver, alleen was bij de landing de Gopro uit.. Hugo heeft s'avonds nog gekeken alleen bleek het bestand corrupt. 8 minuten film dat wel, alleen kunnen we hem niet openen.
Tips? iemand.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de skyfun. Na de crash had ik hem al vrij snel gevonden via met de alulah. Daarna zijn wat mensen in de auto gesprongen om hem op te halen maar ik heb hem nooit meer terug gezien.
Op de meeting heb ik ook maar weer eens bewezen dat trackers eigenlijk redelijk overbodig zijn. Wil je om je heen vliegen in een straal van 2-3km dan heb je niets meer nodig dan een setje cloverleafs. Wil je echt ver vliegen zet een statiefje met een patch of yagi neer en vliegen maar.
Alleen vanwege de vele adviezen inzake een goede Kamera heb ik geen keuze kunnen maken (even door de bomen het bos...).
Dus als er wat dit betreft nog een advies is.... ( ja ik weet er is intussen al zoveel op het forum aangegeven, maar het lijkt wel of er elke week weer wat meer ervaring mee is...)
groet,
Jacques Verburg (degene met dat zwarte shirt met HD embleem).
Jaques,
Hierover hebben Sander en ik met jouw gesproken:
540TVL SONY CCD Chipset Color Board Video Camera for Security - SecurityCamera2000.com
Wat ik ook gezien heb dat er regelmatig GEEN vliegtuigen in de lucht waren , dus tijd
te kort is er niet.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de skyfun. Na de crash had ik hem al vrij snel gevonden via met de alulah. Daarna zijn wat mensen in de auto gesprongen om hem op te halen maar ik heb hem nooit meer terug gezien.
Op de meeting heb ik ook maar weer eens bewezen dat trackers eigenlijk redelijk overbodig zijn. Wil je om je heen vliegen in een straal van 2-3km dan heb je niets meer nodig dan een setje cloverleafs. Wil je echt ver vliegen zet een statiefje met een patch of yagi neer en vliegen maar.
Sander Remy. pb & email. !!!