7 de FPV meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
============
De dag begint met wolkenvelden en in het midden en noorden van het land valt eerst nog een spatje motregen. In de tweede helft van de ochtend begint het vanuit het westen op te klaren. Het westen wordt uiteindelijk zonnig, in het oosten blijven tot de avond wolken hangen. Het wordt 20 tot 26 graden bij een zwakke tot matige westelijke wind.
Vanavond is het zonnig.
===================

Niet zoals eerst beloofd was maar aangezien wij in de tweede helft van de ochtend beginnen zou het goed moeten gaan.

Ik ben aan het inpakken en ga straks op weg. :-)

Ik zal zo user aallie uit zijn bed halen ,en dan zullen we er om een uur of 1 zijn denk ik .
En het weer werkt mee geweldig.

Nog even de laatste dingen checken voor mijn eerste meeting en maiden. Begon met de zender, vliegtuig en lipo's maar zit nu al te denken aan lijm en carbon voor de noodgevallen. Tot straks mannen.

Weer ziet er goed uit, echt helemaal windstil hier en op buienradar zie je het wolkendek rustig opentrekken. Wordt een prachtig dagje zo te zien. Ik heb er zin in.

Iedereen z'n LiPo's geladen? Vergeet je RC zender niet! Oh ja, en verloopkabels voor je videobril enzo. Ik ga even ontbijten en spring dan in de auto, tot straks!

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

De zon begint door te breken, ik word zo opgehaald. Dit gaat een hele mooie dag worden. Roel, de patch zit in de tas.

Goede opkomst!
Ben zelf tot 13:30 geweest, nog andere verplichtingen vandaag ;) .
Even gevlogen, maar storing op beeld en RC.
Rangetest met Hugo was goed, met ingeduwde antenne tot aan het eind van het veld, zonder problemen...
Op de terugweg gestopt en gevlogen, en alleen wat storing op m'n RC wat ik wel vaker heb...

al 2 leuke teasers :P lol!

ben benieuwd naar ander beeldmateriaal.

Helaas kon ik er dus ook niet bij zijn.... wel heerlijk met de cabrio in club/vrienden verband getoerd.

Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn!!!!

Het was top vandaag. Ben om 16:00 weggegaan en toen was Remy net aangekomen (men zou ook iets langer doorgaan). Ontzettend veel gezien aan setup's, toestellen, zenders, personen en wat niet meer. Erg leuk om ervaringen en tips te horen, meekijken op de meegebrachte fatshark van Leo (top) en om helaas ook wat crashes te zien. Die van Sander heb ik gefilmd en zal ik zsm even uploaden. Sander nog bedankt voor het maiden van mijn mini skywalker, vond het zelf te druk om te vliegen.

De crash van Sander. Youtube is nog aan het uploaden dus de kwaliteit moet naar HD kunnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back