om nog even over het weer te hebben:
ik volg de voorspelling voor zaterdag al enkele dagen, de voorspelling wordt alleen maar slechter, en VEEL slechter.
Voor velen is een eind rijden geen probleem, voor mij (ons) wel, zeker als ze dit soort weer voorspellen.
We kijken altijd naar de voorspellingen, want je kunt op niets anders je beslissing baseren.
Ik ga dus NU niet zeggen: ja we komen. Want dat weet ik niet.
Ook zit IK thuis nog met een vrouw en 7mnd oude kleine. Ik heb dus geen zin om een dag te "verspelen" in slecht weer, dan blijf ik liever bij mijn vrouwtje en kleine muppet.
een meeting wil ik GRAAAAAAG weer naartoe, want de meeting waar ik bij was, was super

Ook zijn er nog een aantal personen die ik graag eens in real life zou spreken, en hun spullen eens bekijken

(en met sander mee kijken met mijn brilletje op hoge hoogte

)
maar begrijp ook allemaal even dat het voor MIJ niet zo makkelijk is om gewoon te zeggen: ja, ik kom dit keer.
Dan nog even terug komend op Sander VS Sven: 
ik heb begrepen dat e.e.a al via pm is "uitgepraat" goedzo mannen

hahahah
ik ben het met alle anderen eens, dat ik ZEKER weet (en dat mailde ik gisteren ook al aan sven) dat als sander en sven elkaar irl zien, alles prima gaat

daar heb ik zelfs mijn hele RC vloot om verwed..............
Dan nog even Sven VS zijn FPV gremlin:
Het filter komt er aan, dus ook UHF doet het binnenkort, MAAR.... (ja sven, ik zeg MAAR

)
Sven... jouw assan hield er na 200 meter mee op? huh? waar haal je dat vandaan dan?
- grondtest met die brakke assan met rot antennetjes (die los kwamen) was al best OK.
- met de ontvanger die je NU hebt liggen, vloog ik bij montfoort zonder booster of rare antennes 500 meter ver weg, 300 meter hoog, met perfecte controle.
- met de ontvanger die er nu in zit vloog ik bij steven zonder problemen lekker rond
dus:
- je mag mijn booster aan jouw zender hangen, met assan, dan weet ik 100% zeker dat jij een HEEL EIND lekker kan vliegen met jouw eigenste nemo. Dat is het mooie, mijn booster is er zo aan te schroeven

(heb ik express zo "gemaakt")
DUS:
- ik ga nu niet zeggen of we zaterdag KUNNEN en ZULLEN komen.
- sven, als je wil, kun je gewoon lekker vliegen, pak gewoon mijn booster.
- de locatie ijmuiden valt mee, is niet zo dramatisch als sven denkt gezien te hebben (als ik de filmpjes en foto's bekijk.)