8 ste FPV meeting

Beste mede vliegers!

Het was zeker een geslaagde middag! en ik vond het leuk om jullie alleen eens te ontmoeten!!

Op naar de volgende meeting!!

Groeten

Fer

idd, op naar de volgende (hopelijk wat centraler in NL ook)

vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn.... maar als ik zo het weer bekijk, op zich niet erg (als je 160km enkele reis moet doen :P )

Het was inderdaad jammer van het weer. De meeste piloten hebben niet of zeer weinig gevlogen en geen idee gehad hoe mooi/uitdagend de omgeving was daar.
Desondanks wel veel gepraat/gediscussieerd zonder dat er een mod aan te pas hoefde te komen :-)

Eens kijken of we een plekje centraal kunnen gaan vinden om de volgende meeting te organiseren.

Ik heb net een emmer filters besteld, dus hopelijk ben ik ook paraat voor de volgende meeting. ;) Zeker als die dan ook nog eens wat dichterbij komt te zitten. Pieter komt dan ook wel denk ik, en waarschijnlijk ook nog iemand van onze club, dus lekker druk met de Brabantse posse. :D

jup, uiteraard ben ik er dan bij :)

jorgen weet ik niet, had fpv even aan de kant gegooid, maar is er weer opnieuw mee begonnen (nieuw toestel en setup enzo), maar dat komt tegen die tijd wel goed :D

en anders komen wij met zijn 2en :)

Beste fpv’ers,
Het was ondanks het weer een geslaagde dag. Het is zeer inspirerend om goed werkende set-ups in actie te zien.
Intussen ben ik zeer gecharmeerd geraakt van Super Alulah. Als ik niet uitkijk, ga ik er binnenkort ook aan beginnen.
Alle organisators, bedankt!
Tot de volgende meeting, Sinan

Voor de snelle beslissers, ga nu naar IJmuiden lekker FPV fladderen met zonnig weer.

Filmpje !!! anders is het niet gebeurt :-)

( ik heb je zien vliegen maar vraag het namens de anderen haha )
Was perfect weertje gisteren avond en ZEER mooie zonsondergang !

Nickos , geef nu maar toe, hij was roze maar inderdaad sinds we bij FransBR gevlogen hebben heeft ie een wat bruine kleur gekregen :-)

Back