8 ste FPV meeting

Zeikweer onder hoogspanning

full

Laatst bewerkt door een moderator:
straks komt dat in een kort geding :-)

Fpv ers zijn altijd gevaarlijk bezig, zelfs als ze niet vliegen!!!!!

Ze hebben WEL lef!!!!!

Die fotos dat we onder de luifel van het tankstation doorvliegen en boven die chesna langs, gaan we toch niet hier plaatsen, toch ??

Ondanks dat we maar en paar vluchten gemaakt hebben, toch een hele leuke dag geweest!!!

Leo, bedankt voor de lekkere burgers met fpv saus!!!
Jako bedankt voor de stroom en de tent!!!

Iedereen, graag tot de volgende keer!!!
Filmpje volgt snel.

Het was een hele gezellige meeting, veel gepraat helaas niet zoveel gevlogen vanwege het weer. Wel nog redelijk wat vluchten gemaakt met de quad. Ben nog benieuwd naar de foto 's En video 's

We hebben ook nog wat formatie gevlogen, dat ging best aardig al zeg ik het zelf ...

yes_this_is_a_photoshopped_picture.jpg

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

P.s. uiteraard is dit een gefotosoepte foto!

Was ook erg gaaf om te zien hoe er door die kraan werd gevlogen op dat platform :yes: Wat zullen die werklieden wel niet gedacht hebben :wink: :rolling:

en toen werd ik wakker

stom, ben ik in het verkeerde topic aan het reageren....
Maar uhh, die alulah, die spreekt me wel aan. Eens even de meuk hier weer eens uit het stof jassen. Nog even (naja) iets voor een andere hobby doen, en dan maar weer eens aan de bak. Nu nog even $maatje ook gek maken, ik vermoed dat daar ook wel een vliegenier uit te stampen is.

Beste het was super vandaag!

Inderdaad helaas veel te weinig gevlogen. (Lees: Niks). Toen we er kwamen was het droog maar een uurtje later begon het te regenen.
Op zich niet erg, een keer goed bijl*llen over FPV kan ook geen kwaad.
Leo nog bedankt voor de heerlijke hamburgers, en andere bedankt voor de gezelligheid.

Frank, natuurlijk ook aan jou, hartstikke bedankt voor de wederom goed georganiseerde dag. We can't do it without you!

Back