Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou niet specifiek deze, maar ik ben wel een '8s evangelist' inderdaad. Ik ben er van overtuigd dat er, met de juiste keuze motor etc, 'gewoon' op 8s goed te vliegen is.. die overtuiging heb ik al langer.. maar dat is niet erg, ook die mensen kunnen gelukkig worden![]()
Het lijkt weinig, maar als je het optelt is het een behoorlijke besparing qua financieen, maar ook qua gewicht (Das Fluggewicht beträgt 4280 g).
Ik ben van mening dat meer spanning over het algemeen beter is. Als 12S mocht zou de meerderheid 12S vliegen denk ik.
Alsjeblieft geen 12s, moet ik alles varvangen. Je hebt inderdaad gelijk voor optimaal vermogens-gewichtsverhoudingen van de aandrijfset is een hogere spanning beter. Ik probeer Henri al weken hiervan te overtuigen maar dat lukt niet.Het is zo dat nu vanwege de regels de fabrikanten de motoren voor 10S specialiseren als dat voor 12s zou gebeuren zouden ze een tikkie lichter kunnen zijn.
Wat??? dat is wel heel vreemd...Wat ik denk is dat men nu allemaal veel te grote props wil ronddraaien. Dat is ooit uit noodzaak geboren omdat de toerentallen niet gehaald werden, maar die situatie is niet meer.
Vergelijk maar eens.. met een YS 170 vlieg je met een 18.1*11.1 APC prop ofzo.. electro begint het ergens bij 20*13 op z'n minst. Dat is waar ik de grootste kritiek op hebt, niet zozeer op het aantal cellen.