9 Volt NiMh

ik vraag het toch niet alleen aan de dlg ers?;) ik vraag gewoon in ijn algemeenheid of iemand weet wat ze kunnen leveren/of dit in een micro t kan;)

ok op die manier, sorry. ik dacht dat dit gewoonin zijn algemeen over die batterij ging, wist niet dat ie ook in alleen dlg stond. maar ik zal het iets anders formuleren. zijn er mensen die weten hoeveel stroom die cellen kunnen leveren? een micro -t is een klein rc autotje, die in je handpalm past . het is schaal 1/36. deze rijd op een lkein 150 mah accutje van 4,8 volt;)
LOSB0230.jpg

Kijk! Nu komen we ergens!
Ik lees dat hij standaard op een 150mAh NiMh accu loopt (rijdt).
Dan moet ie het gewoon doen. Proberen dus!

Ja. Zo'n ding rijdt normaal op een 150 mAh 4,8 V NiMh pakketje.
Dit is ook een 4,8 V NiMh pakketje van zo'n 150 mAh.

Ja dus.

wel errug :offtopic: hoor...

voor int zand van een zandbakje bij je in de tuin waarschijnlijk ;) en dan mag er niet te veel speelgoed liggen of het raakt er niet over :p

nee idd, maar is wel een erg leuk ding om in je tas mee te nemen;) ok ik ga het proberen, binnekort even zon dingetje scoren. sorry voor het oftopic, wist niet dat het zo erg werd gevonden om in een topic over cellletjes een ander gebruiks optie te vragen. mag ik hier nog wel mijn bevindingen posten of niet?

nee idd, maar is wel een erg leuk ding om in je tas mee te nemen;) ok ik ga het proberen, binnekort even zon dingetje scoren. sorry voor het oftopic, wist niet dat het zo erg werd gevonden om in een topic over cellletjes een ander gebruiks optie te vragen. mag ik hier nog wel mijn bevindingen posten of niet?

het is niet erg als je wat offtopic vraagt omdat het ivm de celletjes te maken heeft... maaaaar je moet wel duidelijk zijn... een micro T kent niemand... ook ik niet.
dan is het moeilijk om wat te weten, of te kunnen antwoorden.

Wellicht een leuke optie om als ontvanger accu in mijn EPP Raptor SAL in te bouwen. Ik heb daar een spectrum 6110e ontvanger in en twee vier gram servo's. Zijn deze accu's veilig genoeg om in combinatie met 2,4 Ghz te gebruiken? Dit gelet op spanningsdips die bij 2,4 Ghz groter zijn dan 35 Mhz. Als er ervaringen of suggesties zijn voor gebruik van deze accu's in een vergelijkbare setup dan verneem ik dat graag. Groet, Maarten

Hee, een Raptor SAL. Een DLG-bare vliegende vleugel. Leuk!
Ik wil graag weten hoe de vlieg- en gooi prestaties zijn. Breng je nog een bouw- en vlieg verslag uit?

@Wubbe: bouwverslag wordt lastig, hij is grotendeels af:
full

Deze kist stond al langer op mijn lijstje maar wordt niet meer gemaakt. Gelukkig via RC-network.de een ongebouwde op de kop getikt.
Inmiddels is alles ingebouwd op de ontvanger en accu na.
Zoals gezegd is de ontvanger een Spectrum 6110e.
Mijn vraag is of deze betrouwbaar gebruikt kan worden op een kleine vier cellen nimh accu zoals besproken in dit draadje.
Om te voorkomen dat we teveel offtopic geraken zal ik een ander draadje starten over de vliegeigenschappen. De filmpjes op Youtube zijn veelbelovend.......

Laatst bewerkt door een moderator:
Back