Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En volgens mij is het dat, al denk ik niet dat het een probleem is, voor zover ik weet zijn alleen de eerste drie letters "NLD" hoofdletters...nu maar hopen dat het RDW systeem niet hoofdletter gevoelig is.![]()
Volgens mij hebben we zelfs zonder hoofdletters nu al voldoende mogelijkheden voor de hele wereldbevolking, alleen al in NL (dat zouden we al hebben als het uitsluitend cijfers zouden zijn namelijk... Vandaar dat ik geen reet begrijp van dat nummer, TENZIJ er op een of andere manier informatie in opgeslagen ligt)om aan voldoende mogelijkheden te komen
Dat had wel zo mooi geweest... Maar an sich had ik ook prima met NLD kunnen leven. Zolang het maar een beetje een "normale" codering zou zijn geweest.
Stiekum wist ik dat al...![]()
Snu maar hopen dat het RDW systeem niet hoofdletter gevoelig is.![]()
Dat lijkt mij stug... Dan zou je verwachten dat dat bij iedere code na de "NLD" komt, en bij mij dus niet, sterker nog, ik heb geen enkele "i", "I" (hoofdletter I), "l" (kleine letter "L") of "L", en ook geen "1"... Sterker, afgezien van die NLD komt er bij mij ook geen hoofdletter in voor...Dus met goed fatsoen het RDW gebeld, en die melden mij, dat de eerste I (die bij mij direct na het NLD komt) een scheidings streep is,
Echter er staat 3x het karakter I in.
Wellicht denk ik te moeilijk maar voor mij kan dit een L (Lima hoofdletter) of l (lima kleine letter) of I (india hoofdletter) of mischien zelfs 1 (nummer een) zijn.
Dus met goed fatsoen het RDW gebeld, en die melden mij, dat de eerste I (die bij mij direct na het NLD komt) een scheidings streep is, en niet in het nummer hoeft en dus ook niet op het toestel moet, alle andere zouden een l (lima kleine letter) zijn.... so far so good, maar...
Ben ik dan echt de enige die denkt nooit dat hele nummer nodig te hebben? Dat als ik gecontroleerd word ze het vliegtuig intresanter vinden dan het hele nummer?
Sterker nog ik denk dat ik niet eens gecontroleerd zal worden. Hooguit gastvliegen bij andere club.
Ben ik dan echt de enige die denkt nooit dat hele nummer nodig te hebben?
Maar ALS je gecontroleerd wordt is de boete vermoedelijk hoog... Mischien niet nu in de overgangsjaren, maar na 2023 denk ik dat je niet raar moet kijken als je wellicht gewoon domweg je spullen kwijt bent als je toestel niet van het verplichtte nummer voorzien is.De kans op controle is vermoedelijk klein,