aandrijving offroad auto kapot??

• Topicstarter Topicstarter brammartens
  • Startdatum Startdatum
inderdaad, oh en mensen, laten we het hier een beetje gezellig houden, dwz:
Geen informatie, geen bericht. PUNT
Wegwezen als je een beetje op elkaar gaat zitten pikken!:mad:

Ik stel voor dat de TS eerst de manual die bij zijn auto is geleverd even goed gaat doorlezen.
Vooral de parts list. Daar staan vaak tekeningen bij met benamingen van de onderdelen.

De dogbones zullen van een inferieure kwaliteit zijn waardoor ze snel kromslaan en uit de auto vallen.
Misschien dat er van een ander merk betere dogbones te vinden zijn, let op dat je wel de juiste lengte vind.

kan ook zijn dat hij hem gewoon stuk heeft gereden :rolleyes:
en hij heeft dus een 2 speed er in + een midden diff (lijk me trouwens erg interessant )

ik had de dog bone van 61mm voor de achter aandrijving kapot
ik heb nieuwe bestel en dan doet hij het weer.

waar kopen jullie trouwens onderdelen ik heb nu in amerika want moest nog een auto hebben dus kon wel uit ben verschepings kosten maar anders is 50 euro wel erg veel.

mvg Bram

overzicht-webshops

zoek en gij zult vinden ;)

(het forum heeft een zoek functie, ik adviseer deze te gebruiken om verdere sarcastische opmerkingen achterwegen te laten)

Laatst bewerkt door een moderator:
overzicht-webshops

zoek en gij zult vinden ;)

(het forum heeft een zoek functie, ik adviseer deze te gebruiken om verdere sarcastische opmerkingen achterwegen te laten)
hahahahah!, klopt maar mischien heeft iemand goedkoop adresje in neederland

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dezelfde auto en ik kan je zeggen dit is een zwaktepunt van de redcat tornado.
Ik heb dit ook gehad mijn advies: haal de andere er ook vanaf en maak er een 2 wd van dus alleen achterwiel aandrijving.
En dan moet je naar de winkel gaan om 2 nieuwe dogbones te halen (zo heten die dingen btw) van een redcat is dat 61 mm en zet er weer nieuwe onder en rij voortaam wat voorzichtiger ;)

Succes ermee trouwens

hallo ik ben steffan en ik ben nieuw op dit forum en ik weet eigelijk niet of ik dit hier moet posten maarja..

en ik heb ongeveer net zon probleem als brammartens namelijk dat de stangetjes die in de kop zitten en zo dus de wielen aandrijven er bij mij telkens uit knappen tijdens het rijden??? heb ik al 2 keer gehad en ik los het nu zo op met een koperdraadje ertussen maar dat zal niet lang meer houden :(
iemand ervaring of tips ik hoor het graag :)

mvg steffan

Wat daar een oplossing voor kan zijn is silicone o-ring(en) in de langste cub zetten voordat je je dogbone er in plaatst. Dit wordt ook in de HPI mt2 toegepast.

Makkie, kijk eerst naar de datum van de laatste post, die wat 1 jaar geleden......

Back