Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor een nachtje de bank plat en in de auto slapen!
dan heb je de 2 voor de prijs van 1,want vd hotel kosten kan ik op en neer rijden.
2-persoons kamer is €70. Vindt een slapie, en je hebt voor €35 een warm plekkie en een ontbijtje

S'avonds even gelezen bijkletsen aan de bar

Maakt mij niks uit om alleen te kamperen (zou niet de 1e x zijn).
Dus aan de organisatie de vraag: Is het mogelijk om je tentje daar op te zetten voor 1 nacht?
Ik heb zin om een No-Nitro te rijden, het zou mijn 1e zijn.

ik heb even een berichtje naar de vereniging gestuurd of ik met een camper op het terrein kon staan. Dat was mogelijk volgens hen. Dus dan zal een tenje ook wel lukken, maar als er straks 20 man staat wsordt het denk ik toch redelijk krap.

de ruimte is lekker groot daar, het ligt naast een fietscross baan en daar zijn ze terecht heel zuinig op. Er ligt echter ook een grote lange strook gras waar genoeg ruimte is voor een kleine camping... Er zit bovendien een MacDonalds om de hoek, dus komt helemaal goed. Aan de andere kant is lekker in het hotel goed te doen, gezellig en je maakt ook eens kennis met elkaar op een andere manier. Eén tip daar....neem geen bier mee naar het biljart ;-)

ik heb al heel wat nachtjes in de auto mee gemaakt en dit zal ook niet de laatste worden.
mischien kom ik wel even buurten daar in het cafe bij het hotel.
maar slapen los ik wel op een andere manier op:D

Overnachten bij de baan is geen enkel probleem, ook niet als jullie met 20 caravans komen. Mocht het terrein ivm het weer slecht begaanbaar zijn kan je met je caravan/camper op een nabij gelegen verharde parkeerplaats terecht.

Ook voor de mensen met een tentje is er ruimte genoeg maar of het warm genoeg is eind oktober zal je zelf moeten beslissen.

En voor de mensen die nog nooit in Appingedam geweest zijn. De fietscross baan, die op hetzelfde terrein is gelegen, is verboden terrein. Dus even je autotje daar uitlaten om te spelen is niet toegestaan. Doe je dit wel en wordt dit gezien dan mag je het terrein onmiddelijk verlaten.

Gaat ie nu zeker door deze x?
Ik hoor er zo weinig meer van.
En ik zie dat ik op dezelfde dag nog op 2 andere plaatsen kan rijden die veel dichter in de buurt zij (ik woon in het zuiden).
Dus ik twijfel een beetje of ik kom.

De Orra in Arendonk heeft een oproep gedaan aan SC racers om mee te doen op hun clubwedstrijd (ook hier op het forum).
Als er veel op komen dagen kan er tijdens clubwedstrijden met regelmaat een SC-wedstrijd worden gehouden, dus ik had al eigenlijk toegezegd.
Niks zo leuk om met regelmaat een wedstrijd te rijden met mn SC-truck, ik ben dan ook best wel jalours op de leden van Bergschenhoek.
Verder is op die dag ook de 1e wedstrijd van de Hallencup in Langenfeld (Duitsland), als het goed is starten er ook SC-trucks, en het zou voor mij de 1e x zijn dat ik binnen rijdt.
Arendonk is voor mij 40 min rijden en Langefeld een uur, vandaar dat ik in twijfel zit (Appingendam is meer dan 3 uur rijden).

ik ben al ingeschreven gies dus ik ga naar appingedam,heb in mol ook meegedaan en dat was kei gezellig.
jammer dat er dan op meer plaatsen wel te racen valt(op die dag) maar ik kies voor het noorden van het land.
en in arendonk ga ik ook nog een keer rijden dus dat laat ik dan wel weten wanneer ik ga.

ik zeg altijd maar zo he je kan altijd nog naar die andere 2 gaan naar Appingendam ga je niet eventjes een middagje de andere 2 kan nog wel.

En jazeker dat het doorgaat of we moeten nu al het weer kunnen voorspellen ?
Natuurlijk zouden ingeschreven rijders een handje helpen aangezien men as usual op de laatste dag zit te wachten (of op elkaar)

ik heb me al meteen ingeschreven...dan heb ik alle no-nitro wedstrijden meegedaan. Allen de truggyklasse sla ik waarschijnlijk over door wat pech met de motor...

jerome ik wil het jou niet te makkelijk maken dus ik zal me vandeweek eventjes inschrijven in de 1:8 ipv de stock, heel verschil. heb nu de vorza dus maar eens proberen hoe dat gaat of ik een beetje mee kom.

Ik heb net een sc10 team edition aangeschaft hier in Orlando dus wellicht ook van de partij voortaan, iemand een goed bl motor voorstel voor deze auto?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back